شنبه 31ام شهریور 1403

افشاگری ونگر درباره مقصد بعدی زین الدین زیدان

اختصاصی | سرمربی سابق باشگاه آرسنال مدعی شده است که زیدان بر سر دوراهی بزرگی گیر کرده است. – اختصاصی سرمربی سابق باشگاه آرسنال مدعی شده است که زیدان بر سر دوراهی بزرگی گیر کرده است. نام برده شد. در همین راستا آرسن ونگر سرمربی فرانسوی سابق آرسنال در مصاحبه ای به هم وطن خود […]

543 Views


اختصاصی | سرمربی سابق باشگاه آرسنال مدعی شده است که زیدان بر سر دوراهی بزرگی گیر کرده است.

– اختصاصی سرمربی سابق باشگاه آرسنال مدعی شده است که زیدان بر سر دوراهی بزرگی گیر کرده است.

نام برده شد.

در همین راستا آرسن ونگر سرمربی فرانسوی سابق آرسنال در مصاحبه ای به هم وطن خود راهنمایی هایی کرده است که به شرح زیر است: وقتی بخواهی در بالاترین سطح ممکن کار کنی باید راهی لیگ برتر جزیره بشوی زیرا اینجا تنها لیگی است که شما می توانی همزمان 6 تیم مدعی قهرمانی بیابی، کار زیدان سخت است و دوره سختی را نیز پشت سر می گذارد زیرا او در بهترین باشگاه دنیا حضور داشته است و اکنون باید در دومین تیم برتر دنیا حضور پیدا کند.

به همین دلیل او کار سختی در پیش دارد زیرا نمی داند به یک تیم جوان برود و پروژه بلند مدتی ر ا آغاز کند یا به یک تیم کاملا حرفه ای بپیوند تا قهرمان اروپا شود.

سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

کلید واژه ها: باشگاه آرسنال – زیدان – آرسنال – زین الدین زیدان – قهرمان اروپا – آرسن ونگر – ونگر – بالاترین – لیگ برتر – وابستگی – قهرمانی – فرانسوی – بهترین – مصاحبه – جزیره – اروپا – پروژه – حمایت – جوان – حرفه – ورزش – هایی

لینک منبع

قالب وردپرس