یکشنبه 1ام مهر 1403

ماسک سیب زمینی برای زیبایی پوست

سیب زمینی برای اکثر ما راحت ترین غذای ممکن است. براساس آخرین اخبار سلامت سیب زمینی سرشار از ویتامین های C، B1، B3، و B6 و مواد معدنی مثل منیزیم، پتاسیم، – برای تهیه این نوع ماسک سیب زمینی ابتدا سیب زمینی ها را آب پز کنید سپس پوست آن ها را بکنید و با […]

414 Views


سیب زمینی برای اکثر ما راحت ترین غذای ممکن است.

براساس آخرین اخبار سلامت سیب زمینی سرشار از ویتامین های C، B1، B3، و B6 و مواد معدنی مثل منیزیم، پتاسیم، – برای تهیه این نوع ماسک سیب زمینی ابتدا سیب زمینی ها را آب پز کنید سپس پوست آن ها را بکنید و با کمک گوشت کوب سیب زمینی ها را بکوبید.

در مرحله بعدی طرز تهیه ماسک سیب زمینی مقداری آب لیمو و روغن زیتون به سیب زمینی های له شده اضافه کنید و این مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید در مرحله آخر شیر را به مخلوط مواد ماسک اضافه کنید و مواد را به خوبی با ماسک مخلوط کنید.

سپس ماسک را بر روی پوست تمیز صورت خود بمالید و بعد از 15 دقیقه صورت خود را با آب ولرم بشویید.

ماسک آب سیب زمینی و شیر برای پوست های تیرهبرای درست کردن این ماسک می توانید از دو راه استفاده کنید.

یک سیب زمینی کوچک را رنده کرده و اب آن را بگیرید و با مقداری شیر مخلوط کرده و آرام روی پوست خود و قسمت های که لک دارد بمالید.

این کار را در هفته چندین بار تکرار کنید یا اینکه سیب زمینی را حلقه حلقه کرده و حلقه های آن را روی پوست صورت و جا هایی که لک دارد بگذارید برای نیم ساعت بماند و بعد با آب سرد بشویید بعد از چند هفته واقعا نتیجه شگفت انگیز خواهد بود.

ماسک سیب زمینی و خیارمقداری آب سیب زمینی و آب خیار را باهم مخلوط کنید سپس مخلوط این دو مایع را به اطراف چشم و پوست صورت خود بزنید و بعد از 15 دقیقه صورت خود را بشویید.

مخلوط این دو نوع میوه پف چشم و خستگی چشم را از بین می برد.

کلید واژه ها: سیب زمینی – ماسک – پوست – صورت – زیبایی پوست – اخبار سلامت – شگفت انگیز – مواد معدنی – خیار – طرز تهیه – ویتامین – زیبایی – خستگی – زیتون – سلامت – اخبار – لیمو – غذای – هایی – ساعت – گوشت – درست – کوچک – روغن – میوه

لینک منبع

قالب وردپرس