دوشنبه 2ام مهر 1403

مزایای استفاده از نرده شیشه‌ای و شیشه رنگی در دکوراسیون ساختمان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با اجرای نرده شیشه ای راه پله، می توانیم به ساختمان و محیط اجرایی جلوه ایی زیبا و شکیل ببخشیم، تنوع بالا در نرده شیشه ای موجب شده مشتریان بتوانند به راحتی نرده شیشه ای مد نظر خود را طبق طرح و نیاز خود انتخاب کنند.  از انواع نرده شیشه […]

440 Views


به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با اجرای نرده شیشه ای راه پله، می توانیم به ساختمان و محیط اجرایی جلوه ایی زیبا و شکیل ببخشیم، تنوع بالا در نرده شیشه ای موجب شده مشتریان بتوانند به راحتی نرده شیشه ای مد نظر خود را طبق طرح و نیاز خود انتخاب کنند.

 از انواع نرده شیشه ای می توان به نرده شیشه ای پایه گیر، نرده شیشه ای اسپیگت، نرده شیشه ای اکسپوز، نرده شیشه ای یوچنل و نرده شیشه ای فیکس پوینت اشاره کرد.

در نصب نرده های شیشه ای می توان از انواع متریال های استیل، آلومینیوم، آهن و چوب به صورت ترکیبی استفاده کرد تا زیبایی نرده شیشه ای دو چندان شود.

مزایای شیشه نرده ای

از مزایای نرده های شیشه ای می توان به افزودن ارزش و مزایای ساختمان، نظافت آسان آن ها، زیبایی و جلوه ی مدرن، شفافیت و امکان مشاهده منظره ی پشت نرده شیشه ای اشاره کرد.

انواع نرده شیشه ای
* نرده شیشه ای پایه دار
* نرده شیشه ای و فیکس پوینت (Fix Point)
* نرده شیشه ای u channel

نرده شیشه ای پایه دار

ترکیب استیل و شیشه ترکیبی بسیار شیک و در عین حال مدرن است که در ساخت نرده ها و هندریل های شیشه ای کاربرد فراوانی دارد. نرده های شیشه ای پایه دار، پر کاربرد ترین نرده های شیشه ای در ایران به شمار می آیند و شاید مهمترین دلیل این فراوانی استفاده راحتی اجرای این نوع از نرده های شیشه ای مربوط باشد.

نرده شیشه ای با پایه های فلزی

در این گروه از نرده های شیشه ای، پایه های فلزی در فواصل مشخص و بصورت مدولار قرار گرفته و هر پایه فلزی ۲ عدد شیشه را از طرفین مهار می کند. در این گروه از نرده های شیشه ای، وجود پایه های فلزی و تکرار آنها از نظر روانی و بصری، احساس امنیت و پایداری بیشتری نسبت به سایر انواع نرده های شیشه به بیننده القا می کند. تنوع طراحی پایه های فلزی و امکان طراحی پایه های فلزی بر اساس ویژگی ها و سلیقه طراح پروژه می تواند به راحتی این مشکل را رفع نماید.

نرده شیشه ای و فیکس پوینت

نرده شیشه ای با استفاده از فیکس پوینت ها را شاید بتوان زیباترین نوع نرده های شیشه ای به حساب آورد. نرده های شیشه ای سرتاسری که دیگر خبری از پایه ها و کلمپ های فلزی در آنها نیست. این گروه از نرده های شیشه ای برخلاف سایر نرده های شیشه ای روی کف معماری یا سازه ای نصب نمی شوند، و نصب آنها توسط اتصال فیکس پوینت ها و یا بازوهای اسپایدر به جداره سازه انجام شده و صورت می پذیرد. این حالت نصب، سبب می شود که شیشه همیشه از ترازی پایین تر از کف معماری شروع شده و این امتداد بصری شیشه، سبب افزایش زیبایی نرده های شیشه ای می شود.

نرده شیشه ای با استفاده از یوچنل (u channel)

این گروه از نرده های شیشه ای که با استفاده از سیستم یوچنل (u channel) نصب می شوند شما امکان اجرای نرده شیشه ای با سازه ای کاملا پنهان را ارائه می کنند. پوچنلها، قطعاتی پیش ساخته برای نصب شیشه ها هستند که حاصل فرآیند اکسترود آلومنیوم می باشند. استفاده از یوچنلها کار نصب نرده شیشه ای را بسیار راحت کرده است و از طرفی در صورت شکستن شیشه و یا نیاز به تعویض شیشه ها، براحتی می توان شیشه ها را از یوچنل خارج کرده و مجددا آنها را نصب نمود. یوچنل های مورد استفاده برای نصب نرده شیشه ای، در دو گروه تولید می شوند،گروه اول روی کف نصب می شوند و می توانند مدفون یا نمایان باشند و گروه دوم برای نصب روی سطوح قائم و جداره ها طراحی و تولید شده اند.

تحولی نو در فضای آموزشی با استفاده از وایت برد شیشه ای

وایت برد شیشه ای

با پیشرفت تکنولوژی یکی از استفاده‌های مکرر از شیشه، استفاده به عنوان تخته وایت‌ برد است.

وایت ‌برد شیشه‌ای یا شیشه وایت ‌برد به دلیل برخورداری از مزایای بسیار از جمله: راحت نویسی، تمیزی در نوشتار، عدم فرسایش، جلوه بیشتر نوشتار و … تبدیل به وایت ‌برد مورد علاقه اساتید، معلمان، دانش آموزان و تمام کسانی که در کار خود با تخته وایت‌برد سروکار دارند شده است. با پیشرفت صنایع شیشه ‌سازی این وایت ‌بردها نیز به مرور پیشرفت نمودند. در حال حاضر وایت ‌بردهای شیشه‌ای در دو نوع ساده و مغناطیسی در رنگ‌های مختلف در بازار موجود است که شما می‌توانید با استفاد از آنها ایده جدیدی را به فضاهای آموزشی خود بدهید.

انواع وایت‌برد

در سالهای اخیر ابداع وایت ‌برد شیشه‌ای باعث ایجاد تحول در فضاهای آموزشی شده است. این وایت بردها در ابعاد مختلف قابل نصب بر روی دیوار یا پایه های مخصوص هستند که امکان استفاده از آن را در هر فضا و مکانی فراهم می‌آورد. وایت‌ بردها با کیفیت استاندارد در دو نوع بدون فریم و فریم‌دار در بازار موجود است که فریم آنها ممکن است فریم ام‌دی‌اف یا فریم آلومینیوم باشد.

مزایای وایت برد شیشه ای

وایت ‌بردهای شیشه‌ای دوام بیشتری در مقابل ضربه، خط و خش و شکستگی دارند. این کالر بردها قابلیت استفاده از انواع ماژیک وایت برد بدون نگرانی بابت به جا ماندن لکه‌های ماژیک را دارند. سطح آنها به آسانی پاک می‌شود و اثری از هیچ لکه‌ای باقی نمی‌ماند. به راحتی می‌توان از شستشو دهنده‌های شیمیایی برای تمیز کردن آنها استفاده کرد. دارای فرسایش و خوردگی بسیار کمتری نسبت به وایت ‌بردهای قدیمی هستند. این وایت بردها در مقابل گرما به دلیل جنس سکوریت آنها بسیار مقاوم هستند.

تنها جنبه منفی وایت بردهای شیشه ای رفلکس شدید آنها نسبت به نور است به همین علت نمی‌توان از آنها در فضاهای نورانی و پرچراغ استفاده کرد. برای داشتن بهترین نتیجه از نوشتار بهتر است نور مکانی که وایت برد را در آن قرار می‌دهید را تنظیم نمایید.

در عصر حاضر استفاده از شیشه رنگی به عنوان‌های مختلفی از جمله وسایل آشپزخانه، درب‌های بزرگ و کوچک، دیوارپوش، راه‌پله، حفاظ بالکون، پارتیشن و به کار می‌رود.

فعالیت شرکت ایران لاکوبل در زمینه انواع خدمات شیشه و آینه می باشد. این شرکت با بکارگیری از تجهیزات به روز و بکارگیری پرسنل مجرب تلاش دارد تا به عنوان یک واحد تولیدی نقش مثبتی را در حوزه انواع شیشه و آینه ایفا نماید.

مجموع پرسنل مجرب توسعه پایدار گروه با هدف تکمیل سبد محصولات، حضور موفق و رو به رشد در بازارهای داخلی و بین المللی و سرآمدی و پیشتازی در کیفیت و تکنولوژی چشم انداز آینده ماست. دستیابی به این آینده روشن با همت والای مدیران و کارکنانی لایقی که در بستر سازمان در حال رشد و پیشرفت هستند و موجبات رشد و پیشرفت سازمان را فراهم خواهند کرد، میسر خواهد شد.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

لینک منبع

قالب وردپرس