یکشنبه 1ام مهر 1403

سولسشیر؛تعویضی طلایی در ابتدای راه

مهاجم سابق شیاطین سرخ به عنوان سرمربی موقت این تیم برگزیده شد. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازکنار می رود، سر الکس آنقدر قبولش داشت که او را مربی مهاجمان تیمش کند. حالا الان یک بار دیگر کار منچستر خراب است. شیاطین سرخ از حریفانشان عقب هستند و احتیاج به تعویضی طلایی […]

541 Views


مهاجم سابق شیاطین سرخ به عنوان سرمربی موقت این تیم برگزیده شد.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازکنار می رود، سر الکس آنقدر قبولش داشت که او را مربی مهاجمان تیمش کند.

حالا الان یک بار دیگر کار منچستر خراب است.

شیاطین سرخ از حریفانشان عقب هستند و احتیاج به تعویضی طلایی دارند.

تعویضی برای بازگرداندن روح برنده و همیشه پیروز من.

یو به این تیم خسته.

تعویضی که باز هم سولسشیر یک پای ثابت آن است این بار اما نه در قامت یک شماره 20 قرمزپوش که با کت و شلواری مرتب و اتو کشیده برای نشستن روی صندلی ای که یک زمان فرگوسن کبیر بر آن تکیه می زد.

سولسشیر قطعا گزینه دائمی شیاطین نخواهد بود و عمر مربی گری اش با پایان فصل 2018-2019 به پایان خواهد رسید تا مدیران منچستر به سراغ گزینه های مطرح تر و شناخته تر شده ای چون زین الدین زیدان، آلگری و یا مائوریتسیو پوچتینو بروند با این حال او این فرصت را دارد که در همین زمان اثبات کند که شاگرد خلف مکتب فرگی است.

لیگ برتر شاید دیگر از دست رفته باشد اما یونایتد با سولسشیر هنوز در FA CUP و که امثال پپ گواردیولا،مائوریتسیو ساری،یورگن کلوپ و پوچتینو در آن ترک تازی می کنند و هرکدام سبک های نوین و فوق العاده ای از فوتبال را با تیم خود ارائه می دهند.

سبک هایی که منچستریونایتد در تمام سال های بعد از فرگوسن نه توانایی اجرای آن را داشته و نه توان مقابله در برابر آن را.

بی تردید آخر این مسیر باید به گزینه ای برای تامین این خواسته ها ختم شود.

گزینه ای که این بار نه فقط 20 بازیکن را مربی گری کند، که بتواند یک باشگاه را در جهت بازگشت به روزهای رویایی گذشته مدیریت کند.

یک رییس، نه درست مثل سر الکس که قطعا افسانه ای تکرارناپذیر است و شبیه او بودن غیر ممکن.

که فردی حداقل در لول سایر مدعیان لیگ جزیره برای بازگرداندن شیاطین سرخ به رقابت بالای جدولی ها.

کلید واژه ها: شیاطین سرخ – گزینه – منچستر – مربی – منچستریونایتد – فرگوسن – طلایی – فوق العاده – لیگ جزیره – لیگ برتر – فوتبال – مدیران – مدیریت – جزیره – گزارش – آلگری – همیشه – تامین – نشستن – درست – نوین – کلوپ – هایی

لینک منبع

قالب وردپرس