یکشنبه 1ام مهر 1403

حضور مهندسی سیستم یاس ارغوانی درITE 2018

شركت مهندسی سیستم یاس ارغوانی، به چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تراکنش ایران می‌آید. به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از ستاد خبری نمایشگاه، این مجموعه در سال 1376 فعالیت خود را آغاز کرد و به منظور پاسخ‌گویی به نیاز سازمان‌ها و مدیران كشور، مشاوره در زمینه‌های سطوح كلان انفورماتیك و […]

556 Views



شركت مهندسی سیستم یاس ارغوانی، به چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تراکنش ایران می‌آید.



به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از ستاد خبری نمایشگاه، این مجموعه در سال 1376 فعالیت خود را آغاز کرد و به منظور پاسخ‌گویی به نیاز سازمان‌ها و مدیران كشور، مشاوره در زمینه‌های سطوح كلان انفورماتیك و مدیریت را به طور تخصصی در پیش گرفت.

 

در کارنامه یاس ارغوانی، اجرا و پشتیبانی پروژه‌های مختلف فن‌آوری اطلاعات و انجام فعالیت‏هایی از جمله طراحی و برنامه‌ریزی سیستم‏‌های یكپارچه اطلاعاتی، برنامه‌ریزی و مدیریت استراتژیك، طراحی و ایجاد و پیاده‌سازی نرم‏‌افزارهای خاص، طراحی و ایجاد نظام‌های ارتباطاتی كلان، مهندسی مجدد و بهبود فرآیندهای كاری و طراحی ساختار و تشكیلات، دیده می‌شود.

 

یاس، پس از پیوستن به مجموعه‌ی شرکت‌های آی‌تی بانک ملت، در حوزه‌‌های تخصصی مختلفی فعالیت می‌کند که عبارتند از: پشتیبانی پروژه‌های بانکی، نرم‌افزار، شبکه‌های کامپیوتری و مشاوره انفورماتیک و مدیریت.

 

این شرکت برای معرفی جدیدترین محصولات و خدمات خود در ITE 2018 حضور می‌یابد.  

 

مرکز فابا، چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران را 22 تا 24 آبان سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران، واقع در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌کند.

 

منبع: فابانیوز 

لینک منبع

قالب وردپرس