یکشنبه 1ام مهر 1403

باید از گذشته درس بگیریم/ نمی توان با دولت آمریکا مذاکره کرد

به گزارش خبرنگار مهر، سید کاظم دلخوش در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا هیچ گاه از کینه توزی علیه ایران دست برنداشته است و امروز هم بر ادامه روند ضد مردمی ایران با خوی استکباری و با  دست جرثومه […]

428 Views



به گزارش خبرنگار مهر، سید کاظم دلخوش در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا هیچ گاه از کینه توزی علیه ایران دست برنداشته است و امروز هم بر ادامه روند ضد مردمی ایران با خوی استکباری و با  دست جرثومه ای چون ترامپ آغاز تحریم های جدید علیه ایران را اعلام کرده است.

وی ادامه داد: اگر ملت ایران شعار «مرگ بر آمریکا» را ادامه می دهد، به معنای «مرگ بر مردم این کشور» نیست، بلکه این «مرگ» برای سیاستگذاران و دولتمردان آمریکا و سیاستهای ظالمانه مقامات این کشور است.

نماینده مردم صومعه سرا تصریح کرد: آمریکا هر روز با ایجاد فتنه های مختلف و جنگ افروزی، فشار را بر ملت های مختلف خصوصاً مسلمانان افزایش می دهد.

دلخوش بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند با دولتی که معاهدات بین المللی را به راحتی زیرپا می گذارد، نمی توان تعامل کرد و بنابراین همه باید از گذشته درس بگیریم و بدانیم که نمی توان با چنین دولتی تعامل و مذاکره کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: مقامات آمریکا همواره به دنبال حمایت از گروه های تکفیری و تروریستی و به خاک و خون کشیدن ملت های مسلمان هستند و حمایت نادرستی از حکام خود فروخته منطقه چون عربستان سعودی دارند که به صورت فجیعانه خاشقچی را به قتل رساند.

وی تاکید کرد: در شرایط فعلی دولت به عنوان فرماندهی جنگ اقتصادی انتخاب شده است و باید توجه بیشتری داشته باشد و افراد شایسته ای را برای احقاق حق مردم در شرایط فعلی در کابینه بگذارد.

لینک منبع

قالب وردپرس