به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی داتین، نشان تجاری داتین در سال 1391 و بر اساس الزامات برند، استراتژیها و ماهیت کسبوکار آن زمان طراحی شده بود.
پس از گذشت یک دهه از عمر این برند، با گسترش بازار هدف، مخاطبان و تغییر پارهای از استراتژیهای سازمانی، نیاز به تغییراتی درهویت برند از جمله هویت بصری بیش از پیش احساس شد.
مجموع موارد فوق تیم برندینگ داتین را بر آن داشت که مقارن با 10 سالگی شرکت داتین و سال نو، فاز اول تغییرات در هویت بصری شرکت داتین را به انجام برساند.
لوگوی جدید داتین، نسخه بازطراحیشده لوگوی سابق شرکت بر اساس استانداردهای طراحی است.
در طراحی جدید بر رعایت و حفظ تناسبات، پیکربندی منسجمتر، رفع نواقص و مشکلات فنی در استفاده از لوگو تاکید شده است.
در فازهای بعدی، دفترچه هویت بصری داتین به مرور تکمیل خواهد شد.
برای دریافت فایل هویت بصری، اینجا را کلیک کنید.
برای دریافت لوگوی جدید داتین، این لینک را کلیک کنید.