شنبه 3ام آذر 1403

دیدگاه‌ها برای راه اندازی سامانه جدید پاسخگویی به مشتریان در بانک قوامین با علیرضا یاری

معاونت اداری و پشتیبانی بانک قوامین در اطلاعیه ای اعلام کرد: سامانه جدید پاسخگویی به تماس های تلفنی مشتریان در بانک قوامین راه اندازی شد. به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک این معاونت با اعلام این خبر افزود: به منظور پوشش کلیه تماس های تلفنی مشتریان و پاسخگویی به آنان در کمترین زمان ممکن ، […]

261 Views


معاونت اداری و پشتیبانی بانک قوامین در اطلاعیه ای اعلام کرد: سامانه جدید پاسخگویی به تماس های تلفنی مشتریان در بانک قوامین راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک این معاونت با اعلام این خبر افزود: به منظور پوشش کلیه تماس های تلفنی مشتریان و پاسخگویی به آنان در کمترین زمان ممکن ، خط جدید تلفن ادارات مرکزی بانک به شماره 5151 با 60 خط همز مان ورودی آماده بهره برداری می باشد.مشتریان بانک و کلیه اقشار جامعه می توانند جهت کسب اطلاعات مورد نیاز خود در ادارات مرکزی بانک با شماره مذکور تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!

لینک منبع

قالب وردپرس