یکشنبه 1ام مهر 1403

"ثامید" ۳.۵ هزارمیلیاردی آماده عرضه اولیه شد

به گزارش اخباربانک، شرکت توسعه و عمران امید از 28 مرداد در پلاک 548 و در بخش فعالیت­ های مربوط به املاک و مستغلات در بازار دوم معاملات بورس تهران درج شد تا آماده عرضه اولیه 15 درصدی سهام ( 12 درصد به عموم و 3 درصد به صندوق‌ها) باشد.  طبق بررسی های بورس پرس، […]

363 Views


به گزارش اخباربانک، شرکت توسعه و عمران امید از 28 مرداد در پلاک 548 و در بخش فعالیت­ های مربوط به املاک و مستغلات در بازار دوم معاملات بورس تهران درج شد تا آماده عرضه اولیه 15 درصدی سهام ( 12 درصد به عموم و 3 درصد به صندوق‌ها) باشد. 

طبق بررسی های بورس پرس، “ثامید” سوم بهمن 77 بصورت سهامی خاص تاسیس و 4 اسفند همان سال در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید.

مالکیت 100 این شرکت به گروه توسعه ساختمان تدبیر تعلق دارد و واحد تجاری نهایی ستاد اجرایی فرمان امام محسوب می شود . مرکز اصلی شرکت در تهران و دفتر نمایندگی در شهرهای مشهد، تبریز، اصفهان و اهواز جهت انجام امور پروژه های واقع در مناطق فوق دایر است.

موضوع فعالیت اصلی در زمینه پروژه های عمرانی ساختمانی بهصورت مشارکت ،پیمانکاری و پیمان مدیریت و موضوعات فرعی شامل تهیه و آماده سازی زمین برای اجرای پروژه های ساختمانی اعم از مسکونی، تجاری و اداری، خدماتی و شهرک سازی، انجام مطالعه اقتصادی، طراحی و اجرای کلیه فعالیت های شهرسازی و ساختمانی، انجام کلیه فعالیت های پیمانکاری، مقاطعه کاری و پیمان مدیریت، قبول مشاوره، نظارت، اجرا و انجام پروژه های ساختمانی بصورت مشارکتی، مباشرت یا امانی و … می شود.

سرمایه اولیه شرکت با 109 نیروی انسانی در بدو تاسیس 200 میلیون تومان بوده که طی 9 مرحله افزایش سرمایه به 3.5 هزار میلیارد تومان رسیده است. شرکت دارای برنامه افزایش سرمایه برای سال‌های آتی نیست.

از نکات جالب توجه ، حضور مسعود زریبافان معاون احمدی نژاد در دوره رئیس جمهوری سال‌های 88 تا 92 به عنوان رئیس هیات مدیره در این شرکت است.

خلاصه اطلاعات مالی و عملیاتی طی 4 سال اخیر


 

لینک منبع

قالب وردپرس