به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، این نشریه الکترونیکی با بیان مطالبی مختلف، تحت عناوینی مانند «داخلی سازی با رویکرد جدید»، «۳۰۰ میلیون یورو داخلی سازی قطعات خودرو در سال انجام می شود»، «خودروسازان با مدیریت مناسب میتوانند در داخلی سازی خودکفا شوند»، «افزایش سطح همکاری خودروسازان با قطعه سازان ضرورت دارد» و … منتشر شد.
بخش دیگر عناوین این نشریه، اینفوگرافی «۱۶ راهکار افزایش داخلی سازی در صنعت خودرو» است.
سومین نسخه از نشریه الکترونیکی گروه خودروسازی سایپا، با یادداشتها و گفتارهایی از مهدی صادقی نیارکی، لطف اله سیاهکلی، عبدالوهاب سهل آبادی، نیما بصیری تهرانی، سید جمشید جمشیدی مفرد، محمدرضا دشتی اردکانی، فرهاد طهماسبی، بهروز محبی نجم آبادی و آرمان رضاپور همراه است.
مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا مصاحبهها و گزارشهای خود در پرونده “تکیه خودروسازان بر توان داخلی” را در قالب یک نشریه الکترونیکی گردآوری و منتشر کرده است.
علاقمندان میتوانند این نشریه الکترونیکی را در کانالهای رسمی گروه خودروسازی سایپا در فضای مجازی و در پایگاه اطلاع رسانی این گروه خودروسازی مشاهده کنند.