جمعه 7ام اردیبهشت 1403

گزارش تمرین سرخ پوشان/سانتر از جناحین و ضربه به چارچوب

تمرین امروز تیم پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد که گزارش آن را در زیر میخوانید: * بازیکن. – تمرین امروز تیم پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد که گزارش آن را در زیر می خوانید: * بازیکنان از ساعت 11 به سالن بدنسازی رفته و وزنه زدند. * سعید کریمی که چند […]

461 Views


تمرین امروز تیم پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد که گزارش آن را در زیر میخوانید: * بازیکن.

– تمرین امروز تیم پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد که گزارش آن را در زیر می خوانید: * بازیکنان از ساعت 11 به سالن بدنسازی رفته و وزنه زدند.

* سعید کریمی که چند روز قبل در رختکن با درویشوند درگیر شده بود همانند روزهای گذشته دور زمین به صورت اختصاصی دوید.

* بازیکنان پس از زدن وزنه به زمین چمن آمده و کار با توپ انجام دادند.

* امید عالیشاه که در بازی رفت مقابل السد قطر مصدوم شده بود امروز برای اولین بار در تمرینات گروهی حاضر شد و به کار با توپ پرداخت.

* به دلیل حضور بازیکنان امید در اردوی تیم امید و همچنین شرکت در تمرینات امید پرسپولیس باز هم امروز تمرین این تیم با 16 بازیکن انجام شد.

* سانتر از جناحین و ضربه به چارچوب بخش دیگری از تمرین امروز پرسپولیسی ها بود.

* در حین تمرین رادوشوویچ قصد داشت همانند هیگویتا با ضربه عقرب به توپ ضربه بزند اما در این کار ناموفق بود و نتوانست توپ را دور کند.

* اسماعیل حلالی سرمربی تیم امید پرسپولیس در تمرین امروز این تیم حضور پیدا کرد.

کلید واژه ها: پرسپولیس – امروز – امید پرسپولیس – بازی – بازیکنان – امید – تیم امید – گزارش – ورزشگاه – برگزار – امید عالیشاه – پرسپولیسی ها – زمین – شهید – عالیشاه – بدنسازی – ناموفق – کریمی – اولین – درگیر – ساعت – صورت – سالن – سعید – عقرب

لینک منبع

قالب وردپرس