به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، بهاطلاع پذیرندگان دستگاههای کارتخوان سداد میرساند بهمنظور فعالسازی مجدد کارتخوان سداد، لازم است به سامانه مالیاتی به آدرسhttps://my.tax.gov.ir مراجعه و نسبت به تکمیل پرونده مالیاتی و سپس الصاق آن به پایانه مورد نظر خود اقدام کنید.
در صورت نیاز به کسب راهنمایی بیشتر در این مرحله، می توانید در ساعات اداری با شماره 1526 واحد ارتباط با مشتریان سازمان مالیاتی در تماس باشید. لازم به ذکر است، در سامانه مالیاتی، شماره پذیرندگی صحیح متعلق به شرکت سداد با 6 عدد «صفر» آغاز میشود. (کد سوئیچ پرداخت : 581672132)
مراحل تکمیل کد رهگیری مالیاتی و فعالسازی مجدد دستگاه کارتخوان به شرح زیر است:
1- مطابق با تصویر، پرونده مالیاتی خود را در سامانه https://my.tax.gov.ir/ تکمیل و به شماره پذیرنده شرکت سداد الصاق کنید. شماره پذیرنده صحیح شرکت سداد با 6عدد «صفر» آغاز میشود. (کد سوئیچ پرداخت : 581672132)
2- با استفاده از آدرس سامانه https://tax.gov.ir/action/do/registrationselector متعلق به سازمان مالیاتی، می توانید با درج کد ملی خود، اطلاعات پرونده مالیاتی را مشاهده کرده و از کد پستی اعلام شده به سازمان مالیاتی مطلع شوید.
3- حتما از صحت کد پستی خود با استعلام در سامانه https://epostcode.post.ir/user/certification اطمینان کسب کنید.
در صورتی که 3 مرحله قبل، با موفقیت توسط شما انجام شده است، با شماره 021-42739000واحد ارتباط با مشتریان شرکت سداد تماس بگیرید.