دوشنبه 2ام مهر 1403

پیوند مردم با انقلاب و نظام از هم ناگسستنی است

قزوین – ایرنا – معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: پیوند مردم ما با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی از هم ناگسستنی بوده و تلاش دشمن برای قطع این ارتباط کوششی نافرجام است. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علیرضا آشناگر روز سه شنبه در نشست سیاست گذاری سالگرد پیروزی […]

425 Views


قزوین – ایرنا – معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: پیوند مردم ما با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی از هم ناگسستنی بوده و تلاش دشمن برای قطع این ارتباط کوششی نافرجام است.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علیرضا آشناگر روز سه شنبه در نشست سیاست گذاری سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: مردم با همه سختی ها و مشکلات پای انقلاب و نظام ایستاده اند.

وی اظهار داشت: دشمن همه تلاش خود را در آستانه چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی به کار گرفته است تا با انواع فشارهای اقتصادی و تهدیدها نظام ما را از رسیدن به آرمان ها و اهداف خود بازدارد که به لطف الهی، وجود ولایت فقیه و بصیرت مردم این اتفاق رقم نخواهد خورد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با بیان اینکه امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمنان قرار داریم، اظهار داشت: دشمن می کوشد تا انقلاب ما را ناکارآمد جلوه داده و جامعه را نسبت به آینده ناامید سازد بنابراین همه مسئولان و دست اندرکاران وظیفه دارند تا حضوری فعالانه در جبهه این جنگ داشته و از همه توان خود برای مقابله با دشمن استفاده کنند.

آشناگر در بخش دیگری از صحبت های خود خاطرنشان کرد: باید اهداف و فلسفه انقلاب اسلامی و آرمان های آن برای نسل جوان و نوجوان بازگو و تبیین شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین همچنین تاکید کرد: در مسیر خدمت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی باید جناح بندی های سیاسی را کنار گذاشت.

وی، تضعیف دولت را تضعیف نظام دانست و اظهار داشت: نقدها به قوه مجریه باید منصفانه و دلسوزانه بوده و همراه با راهکار ارایه شوند.

کلید واژه ها: اسلامی – سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی – انقلاب اسلامی – جمهوری اسلامی – استاندار – نظام – اجتماعی – سیاسی – قزوین – پیروزی انقلاب اسلامی – مردم – معاون – اقتصادی – جمهوری – ایرنا – آرمان – ولایت فقیه – جوان – مسئولان – سالگرد – مشکلات – راهکار – نوجوان – سالگی – ولایت – انواع – همراه – آینده – گزارش – امروز

لینک منبع

قالب وردپرس