شنبه 31ام شهریور 1403

پست اینستاگرامی سوپر استار زن استقلالی سینما در حمایت از آبی ها + عکس

اختصاصی | ستاره سرشناس سینمای ایران با انتشار عکسی از پدرش از آبی پوشان استقلال در آستانه دربی حمایت کرد. – اختصاصی ستاره سرشناس سینمای ایران با انتشار عکسی از پدرش از آبی پوشان استقلال در آستانه دربی حمایت کرد. باران کوثری در این میان باران کوثری بازیگر مطرح و توانای سینمای ایران یکی از […]

452 Views


اختصاصی | ستاره سرشناس سینمای ایران با انتشار عکسی از پدرش از آبی پوشان استقلال در آستانه دربی حمایت کرد.

– اختصاصی ستاره سرشناس سینمای ایران با انتشار عکسی از پدرش از آبی پوشان استقلال در آستانه دربی حمایت کرد.

باران کوثری در این میان باران کوثری بازیگر مطرح و توانای سینمای ایران یکی از شخصیت هایی است که به دلیل حضور پدرش در تاج سابق و پست اینستاگرامی باران کوثری جهانگیر کوثری که در زمان حضور خود در راه آهن و تاج سابق ( استقلال کنونی ) هافبکی قدرتمند و توانا شناخته می شد لقب هافبک آهنین را به خود اختصاص داده بود.

باران کوثری با گذاشتن این تصویر و انتشار متنی در زیر آن قدرت پدرش با لباس استقلال را به رخ اهالی فوتبال کشید و از حمایت های او قدر دانی کرد.

سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

کلید واژه ها: باران کوثری – استقلال – سینمای ایران – حمایت – باران – سینما – ایران – جهانگیر کوثری – ستاره – دربی – قدرتمند – وابستگی – راه آهن – فوتبال – بازیگر – تصویر – ورزش – لباس – هایی

لینک منبع

قالب وردپرس