یکشنبه 1ام مهر 1403

پرهیز از تصمیمات آنی لازمه تنظیم بازار است

ایرنا – معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان جنوبی گفت: پرهیز از تصمیمات خلق الساعه لازمه کار در حوزه تنظیم بازار است. – به نقل از روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی مشیرالحق عابدی در نشست کمیسیون تنظیم بازار استان افزود: در این کمیسیون تلاش می کنیم با استفاده از اطلاعات […]

499 Views


ایرنا – معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان جنوبی گفت: پرهیز از تصمیمات خلق الساعه لازمه کار در حوزه تنظیم بازار است.

– به نقل از روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی مشیرالحق عابدی در نشست کمیسیون تنظیم بازار استان افزود: در این کمیسیون تلاش می کنیم با استفاده از اطلاعات درست و دقیق و شناخت وضعیت موجود برای حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اقدام لازم انجام شود.

وی اظهار داشت: مردم از خرید بی اندازه و انبار خانگی کالا پرهیز کنند چون هیچ کمبودی در هیچ یک از کالاهای موردنیاز در بازار و در سطح عرضه وجود ندارد.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: کالای اساسی و موردنیاز مردم به اندازه کافی در انبارها وجود دارد و مشکلی در این بخش وجود ندارد.

وی افزود: شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی، مسئول ذخیره سازی گندم موردنیاز استان است و این امر به عنوان یک موضوع مهم و استراتژیک باید از سوی مسئولان مربوط مورد توجه باشد و کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

عابدی بیان کرد: همکاری و همراهی دستگاه های نظارتی و اطلاعاتی با دستگاه های اجرایی تخصصی در حوزه اقتصاد، به دلیل تسهیل روند خدمت رسانی به مردم و ارائه خدمت بهتر و بیشتر به آنها است.

وی گفت: دستگاه های نظارتی با راستی آزمایی اقدامات دستگاه های اجرایی مربوط و کمک به ارائه خدمت بهتر به مردم در کنار دستگاه های تخصصی در حوزه اقتصاد حضور دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: این اقدامات در حوزه های مختلف در نهایت به افزایش رضایت مندی و تقویت اعتماد عمومی منجر می شود.

وی داشتن آمارهای تخصصی در حوزه اقتصادی را لازمه برنامه ریزی در این حوزه دانست و گفت: دستگاه های اجرایی مرتبط از جمله سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی و.

باید با احصای آمار و اطلاعات دقیق وضعیت موجود و نیازمندی های خود در بخش های مختلف و ارائه آنها به کمیسیون تنظیم بازار مسئولان، برنامه ریزان و تصمیم گیران را بیش از پیش در مدیریت امور کمک کنند.

کلید واژه ها: خراسان جنوبی – تنظیم بازار – خراسان – استاندار – استان – اقتصاد – بازار – امور اقتصادی – اقتصادی – اطلاعات – مردم – معاون – تصمیم – مسئولان – برنامه – مصرف کنندگان – روابط عمومی – برنامه ریزی – توسعه – آمار – اطلاعاتی – افزایش – مدیریت – روابط – اداره – ایرنا – حمایت – رسانی – گندم – خرید

لینک منبع

قالب وردپرس