پنج شنبه 6ام اردیبهشت 1403

پرداخت ۱۲هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در ۶ ماه

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این بانک توجه ویژه‌ای به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج داشته و سعی کرده به سهم خود ازدواج جوانان را تسهیل کند. بانک مهر ایران تنها در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج پرداخت کرده که نسبت به مدت مشابه سال گدشته ۲۲۹ درصد […]

185 Views



به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این بانک توجه ویژه‌ای به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج داشته و سعی کرده به سهم خود ازدواج جوانان را تسهیل کند.

بانک مهر ایران تنها در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج پرداخت کرده که نسبت به مدت مشابه سال گدشته ۲۲۹ درصد افزایش داشته است.

در سال‌های گذشته نیز تسهیلات ازدواج همواره یکی از با اهمیت‌ترین بخش‌های تسهیلاتی بانک مهر ایران بوده و از آغاز سال ۱۳۹۲ تا پایان ۱۳۹۹ این بانک تعداد ۳۰۳ هزار و ۴۹۳ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به ارزش بیش از ۳۲ هزار و ۴۹۶ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

گفتنی است بانک مهر ایران در سال‌های گذشته به موجب کسب بیشترین سهم از کل تسهیلات پرداخت شده قرض‌الحسنه ازدواج در طرح ضربتی، مورد تقدیر بانک مرکزی نیز قرار گرفته است.

لینک منبع

قالب وردپرس