به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، کارشناسان و متخصصان سئو (بهینهسازی سایت برای موتور جستجوی گوگل) میدانند که حتی اگر طراحی و محتوای سایت مورد تایید ربات گوگل باشد، رسیدن به رتبه اول نتایج گوگل، بدون دریافت بک لینک فالو از وبسایتهای معتبر امکان پذیر نیست.
اما طبق آپدیتهای جدید گوگل، بک لینکهایی که در گذشته بصورت تبلیغات متنی در سایتها درج میشد و در تاریخ معینی هم متوقف میشد، اکنون خرید لینک و اسپم محسوب میشوند و ریسک بسیار بالایی دارند، تاجایی که قطعا میتواند باعث افت رتبه سایت در گوگل بشود و سایتهایی که هنوز از این روش قدیمی استفاده میکنند، مورد جریمه گوگل قرار میگیرند.
امروز گوگل استانداردهای جدیدی برای بک لینک تعریف کرده که طبق آن باید بک لینکهای دریافتی کاملا ارگانیک باشند و از صفحاتی با محتوایی مرتبط دریافت شوند. همچنین بک لینکهای درج شده به هیچ وجه نباید پس از مدتی حذف شوند.
در واقع گوگل میگوید اگر برند شما محبوب است، حتما سایتهای خبری معتبر درمورد شما خبرهایی منتشر میکنند و کاربران را به وبسایت برند شما ارجاع میدهند.
یکی دیگر از استانداردهای جدید گوگل میگوید که بک لینکها باید حتما فالو باشند، زیرا اگر هایپرلینکها بصورت نوفالو در متن صفحات قرار بگیرد عملا به ربات گوگل میگوید این لینک را دنبال نکن و در نتیجه هیچ ارزشی از نظر سئو ندارد.
اما چگونه میتوانیم از سایتهای معتبر بک لینک فالو و ارگانیک دریافت کنیم؟
طبق جدیدترین الگوریتمهای گوگل، دریافت بک لینک فالو دائمی از طریق انتشار رپوتاژ آگهی با محتوایی مرتبط، در خبرگزاریها و سایتهای خبری پربازدید که اتوریتی بالایی دارند و مرجع تولید محتوا و اخبار هستند، بالاترین میزان تاثیرگذاری در سئو سایت و دستیابی به رتبه اول گوگل در کلمات کلیدی مهم را دارد.
سئوکارها و بازاریابان تازه وارد به اشتباه تصور میکنند که با انتشار هر رپورتاژی که شامل چند هایپر لینک است و در تعدادی سایت منتشر میشود، میتوانند به رتبه اول گوگل دست پیدا کنند!
اما سئوکارهای حرفهای میدانند که رپورتاژ نیز برای تاثیرگذاری کامل، شامل استانداردهای مختلفی است و استفاده از پتانسیلهای کامل رپورتاژ برای تاثیرگذاری هرچه بیشتر بر سئوی سایت، نیازمند اعمال همه استانداردهای جدید است.
به عنوان مثال میزان اعتبار سایتهایی که رپورتاژ را منتشر میکنند، بسیار مهم است. چه از نظر اینکه گوگل این سایتها را به عنوان مرجع نشر اخبار دست اول و تولید کننده محتوا بشناسد، چه از نظر اتوریتی دامین. نکته اینجاست؛ علاوه براینکه بالا بودن اتوریتی دامین مهم است، باید اسپم اسکور پایینی هم داشته باشد. همچنین تنوع و تعداد سایتهای منتشر کننده رپورتاژ نیز مهم است.
علاوه براین، انتخاب اینکه رپورتاژ با توجه به محتوای خبری و پروموشن تبلیغاتی آن در چه سایتهایی و در چه بازه زمانی و حتی طبق چه برنامه زمانی منتشر شود، از اهمیت بسیاری برخوردار است و در میزان تاثیرگذاری آن نقش مهمی دارد.
نحوه تولید محتوای رپورتاژ نیز اهمیت بسیار بالایی دارد
رپورتاژ آگهی علاوه بر اینکه به عنوان برترین روش سئوی سایت در تمام دنیا شناخته میشود، همچنین به عنوان موثرترین راهکار برای اطلاع رسانی خبری و روابط عمومی دیجیتال توسط سازمانها و برندها بکار گرفته میشود.
بنابراین محتوای رپورتاژ باید طبق جدید ترین متد سئو SEO، بازاریابی محتوا، اصول خبرنگاری و برندینگ تولید شود تا تاثیرگذاری کامل را داشته باشد. در مثالی ساده در مورد سئو؛ تعداد کل کلمات متن خبر، تعداد و مدل استفاده از کلمات کلیدی و هایپرلینکها بسیار مهم است. همچنین طراحی استراتژی و برنامه ریزی دقیق کمپین های رپورتاژ آگهی برای فاز های سه ماه الی دوسال از اهمیت بالایی برخوردار است.
به همین دلیل است که برندهایی که در مهمترین کلمات کلیدی، بصورت پایدار در رتبه اول گوگل هستند شرکت ویرلن را انتخاب میکنند.
نکته اینجاست که ویرلن طی سالهای اخیر هزاران رپورتاژ برندهای معروف با زمینه های کاری مختلف را در ۱۰۰ سایت خبری پربازدید ایران منتشر کرده و مدیریت و اجرای این کمپین ها برای این مجموعه معتبر تجربه های فراوانی را به همراه داشته است.
تیم حرفهای ویرلن شامل مهندسان آیتی، متخصصان سئو، کارشناسان برندینگ دیجیتال و بازاریابی محتوا، همراه با خبرنگاران حرفهای در کنار هم بهترین استراتژی را برای تولید محتوا و انتشار رپورتاژ آگهی به برندهای برتر ارائه میدهند.
درواقع ۱۰ سال تجربه شرکت ویرلن در دیجیتال مارکتینگ و سئو در اختیار برندها قرار میگیرد و موفقیت آن را تضمین میکند.
همچنین شناخت کاملی که ویرلن نسبت به و سایتهای خبری دارد به برندها کمک میکند که محتوای رپورتاژ متناسب با مخاطبان هر سایت تهیه و در بهترین زمان منتشر شود.
مدیران حرفهای در بازاریابی و سئوی سایت، با تحقیقات درباره کمپین های ویرلن مشاهده میکنند که تمامی برندهایی که برای انتشار رپورتاژ با ویرلن همکاری دارند به بهترین نتایج در گوگل و برندینگ دست پیدا کردهاند. همچنین متخصصان سئو بهراحتی از طریق سایت های تجزیه تحلیل آمار مانند MOZ میتوانند ردپای ویرلن را در لینک های دریافتی برندهای معروف و رقبای خود پیدا کنند.
البته سادهترین راه برای بررسی برندهای معروفی که جزو مشتریان ویرلن هستند، مراجعه به سایت virlan.ir است که در آن نمونه رپورتاژ آگهی برندهای برتر که توسط ویرلن منتشر شده را میتوانید پیدا کنید.
شرکت تبلیغاتی ویرلن فارغ از ارائه خدمات حرفهای در این حوزه، همواره کمپین های رپورتاژ را با گارانتی بهترین قیمت، خدمات پس از فروش کامل و پشتیانی ۲۴ ساعته آنلاین به برندهای برتر و استارت آپها ارائه میدهد و همه این موارد به همکاری مستمر و طولانی مدت میان برندها و شرکت ویرلن منجر شده است.
یکی دیگر از ویژگیهای ویرلن که امروز محبوبیت خاصی میان مدیران برندها پیدا کرده، کمپینهای کامل و جامع این مجموعه است.
ویرلن روزانه تعداد قابل توجهی از اخبار برندهای برتر را در صفحه اول ۱۰۰ سایت پربازدید ایران، شامل تمامی خبرگزاریهای معتبر و سایتهای خبری حوزه اقتصادی، فناوری، لایف استایل، گردشگری، ورزشی، پزشکی و خودرو، همراه با هایپرلینکهای فالو منتشر میکند و به همین دلیل مورد استقبال معروف ترین سئوکاران نیز قرار گرفته است.
اهمیت کمپینهای رپورتاژ آگهی در بازاریابی محتوا و جذب مشتری
نکته قابل توجه این است که انتشار رپورتاژ با تیتر خبری جذاب در صفحه اول خبرگزاریهای معتبر میتوانید از تمامی روش های دیجیتال مارکتینگ من جمله تبلیغات کلیکی یا تبلیغات در گوگل موثرتر باشد زیرا در این روشهای تبلیغات اینترنتی شما باید بابت هر کلیک مخاطبان هزینهای را به عنوان تعرفه کلیک پرداخت کنید، اما در رپورتاژ آگهی اگر تیتر خبر جذاب باشد و در پیک بازدید سایتهای خبری منتشر شود میتواند هزاران کاربر را بدون هیچ هزینه اضافهای بابت کلیکهای بیشتر، به سایت شما هدایت کند.
همچنین برخلاف تمامی روشهای تبلیغاتی که فقط در مدت زمان مشخصی نمایش داده میشوند، رپورتاژ بصورت دائمی در سایتهای خبری آرشیو میشود و همواره از طریق جستجوی گوگل مورد بازدید مخاطبان جدید قرار میگیرد.
آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ در ویرلن
یکی دیگر از خدماتی که ویرلن بهصورت رایگان به کارابران ارائه میدهد انتشار مقالات آموزشی و خبری در حوزه دیجیتال مارکتینگ و سئو است.
بنابراین اگر میخواهید همواره بروز باشید و از تکنیکهای جدید و تاثیرگذار بازاریابی اینترنتی و سئو خبردار شوید، توصیه میکنیم به وبسایت virlan.co مراجعه کنید.
این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.