«هوش مصنوعی مبتنی بر مکالمه» میتواند گفتار و متن انسان را شناسایی کند، به چندین زبان آشنایی دارد و به هر زبانی که بشناسد مکالمه میکند.
هوش مصنوعی مبتنی بر مکالمه چیست
کد خبر: ۲۹۰۹۵۵ «هوش مصنوعی مبتنی بر مکالمه» میتواند گفتار و متن انسان را شناسایی کند، به چندین زبان آشنایی دارد و به هر زبانی که بشناسد مکالمه میکند. به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، پیشرفت های بنیادی در هوش مصنوعی همواره در حال ایجاد تغییر در جهان ما هستند. (Conversational AI) یکی از آخرین […]
به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، پیشرفت های بنیادی در هوش مصنوعی همواره در حال ایجاد تغییر در جهان ما هستند.
(Conversational AI) یکی از آخرین پیشرفتهای حوزه AI محسوب میشود.
این فناوری از قابلیتهای هوش مصنوعی برای ایجاد راهحلهایی نو استفاده میکند و با انسان مانند خودش تعامل میکند.
«Conversational AI» میتواند گفتار و متن انسان را شناسایی کند، به چندین زبان آشنایی دارد و به هر زبانی که بشناسد مکالمه میکند.
این فناوری میتواند هدف گفتار انسان را درک کند و به آن پاسخ دهد.
«Conversational AI» میتواند به شکلی بسیار موثر با انسانها مکالمه کند.
طراحی محاورهای، مکالمه بین ماشین و انسان را در جریان نگه میدارد. تشخیص گفتار انسان از گفتار AI در بهترین پلتفرمهای «Conversational AI» بسیار دشوار است.
امروزه مدلهای مختلفی را میتوان در عرض چند هفته ساخت و پیادهسازی آنها بسیار کارآمد است.
به مرور، ارزش تکنیکهای مربوط به توضیحپذیری فرایندهای AI در خدمات مالی ارزش بیشتری پیدا میکنند.
بانکها باید فراتر از هسته خود را بررسی کنند تا شناسایی کنند که چگونه هوش مصنوعی میتواند مدلهای کسبوکار آنها را متحول کند و در نتیجه ارزش بیشتری را آزاد کند.
شرکت «کاسیستو» (Kasisto) با ارائه فناوری «کیاِیآی» (KAI) توانست در استفاده از «Conversational AI» در حوزه بانکداری و امور مالی جهان پیشرو باشد.