شنبه 31ام شهریور 1403

هشدار شرکت Trezor درباره کیف‌های پول تقلبی

شرکت Trezor به مشتریان خود هشدار داد مراقب کیف‌های پول تقلبی مشابه محصول این شرکت که به وفور به بازار عرضه شده باشند. این کیف‌های پول تقلبی می‌توانند موجودی کاربر را به سرقت ببرند. به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، ترزور به خاطر تولید دو محصول پیشتاز برای ذخیره ارز دیجیتال از طرفداران زیادی […]

588 Views



شرکت Trezor به مشتریان خود هشدار داد مراقب کیف‌های پول تقلبی مشابه محصول این شرکت که به وفور به بازار عرضه شده باشند. این کیف‌های پول تقلبی می‌توانند موجودی کاربر را به سرقت ببرند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، ترزور به خاطر تولید دو محصول پیشتاز برای ذخیره ارز دیجیتال از طرفداران زیادی در میان فعالان بازار رمزارزها برخوردار است. این دو محصول به ترتیب ترزور وان (Trezor One) و نیز ترزور مدل تی (Trezor Model T) نام دارند. بر اساس خبر اعلامی از سوی ترزور، مدل‌ّای تقلبی مشابه این محصولات ممکن است تهدیدی جدی برای پس‌انداز کاربران باشند. با وجود اینکه تاکنون برخی شرکت‌های معتبر، دستگاه‌هایی مشابه ترزور را البته با نام‌هایی دیگر عرضه می‌کردند، اما عرضه محصولات تقلبی با مارک ترزور تاکنون بی‌سابقه بوده است.

این کیف‌های پول تقلبی، نرم‌افزار واقعی ترزور را در خود دارند و به همین دلیل، تشخیص مدل‌های تقلبی از اصلی کار دشواری است.

یکی از راه‌ها برای تشخیص کیف پول تقلبی ترزور وان از محصول اصلی، دقت کردن به قیمت آن است. درست همانند محصولات تقلبی دیگر که قیمت پایینی دارند، قیمت این کیف پول نیز پایین‌تر است. به این ترتیب می‌توان جلوی ضررهای احتمالی را گرفت.

یک راه دیگر تشخیص محصول تقلبی نیز دقت کردن به هولوگرام است که روی بسته‌بندی جعبه قرار دارد. ترزور یک فیلم کوتاه بر روی صفحه فعال‌سازی کیف پول خود قرار داده که کاربران می‌توانند با نگاه کردن به آن، متوجه اصل یا تقلبی بودن هولوگرام موجود شوند.

ترزور همچنین به فروشندگان کیف پول این شرکت توصیه کرد هرگز از واسطه‌های ناشناس خریداری نکنند و این دو محصول را به صورت مستقیم از عاملان توزیع، فروشگاه رسمی ترزور در آمازون و یا سایت ترزور بخرند.

ترزور یکی از شرکت‌های پیشتاز در زمینه تولید کیف‌های پول رمزارزهاست که در کنار لجر نانو اس و نیز کیپ‌کی، بخش زیادی از بازار را در دست دارد. گفتنی است ترزور چندی پیش امکان خرید و فروش انواع رمزارزها را در داخل سخت‌افزار تولیدی خود فراهم کرد.

 

منبع: ccn

لینک منبع

قالب وردپرس