یکشنبه 1ام مهر 1403

نظر حسین حسینی درباره تمدید قرارداد با استقلال

دروازه بان دوم تیم فوتبال استقلال هنوز پاسخ روشنی در خصوص تمدید قراردادش با این باشگاه نداده است. نوشته نظر حسین حسینی درباره تمدید قرارداد با استقلال اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد. – 6 دیدگاه منصوریان حسابی از خجالت رحمتی درآمد ؛ اظهار نظر عجیب منصوریان در […]

395 Views


دروازه بان دوم تیم فوتبال استقلال هنوز پاسخ روشنی در خصوص تمدید قراردادش با این باشگاه نداده است.

نوشته نظر حسین حسینی درباره تمدید قرارداد با استقلال اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

– 6 دیدگاه منصوریان حسابی از خجالت رحمتی درآمد ؛ اظهار نظر عجیب منصوریان در نشست خبری ” منصوریان در کنفرانس خبری در واقع می خواست القا کند که سیدمهدی رحمتی را حتی بین 4 دروازه بان برتر ایران هم نمی داند .

5 دیدگاه پرسپولیس کهکشانی در نیم فصل ؛ دو ملی پوش محبوب کی روش در راه تیم برانکو ؟! ” پرسپولیس با جذب دو بازیکن ملی پوش در فصل نقل و انتقالات زمستانی به تیمی کهکشانی تبدیل خواهد شد.

5 دیدگاه شوک به پرسپولیسی ها ؛ محرومیت در انتظار فوق ستاره پرسپولیس ؛ کمیته انضباطی منتظر گزارش سازمان لیگ برتر ” بدون شک برانکو فوق ستاره پرسپولیس در چند فصل اخیر بوده است.

کمیته انضباطی حتی اگر در گزارش سازمان لیگ به مصاحبه برانکو برنخورد می تواند وارد این ماجرا شود چرا که مصاحبه برانکو در کنفرانس خبری ضبط و نشر پیدا کرده است.

5 دیدگاه آغاز مذاکرات استقلال با فوق ستاره آسیایی ؛ بهترین بازیکن آسیا در راه تیم شفر ” مذاکرات با جپاروف آغاز شده است اما با این مذاکرات حدس و گمان استقلالی ها را بر این داشت که شاید مامه باباتیام هم دوباره پیراهن این تیم را برتن کند، اما قرار نیست مهاجم تیم عجمان به تیم برگردد.

سرور جپاروف چندین بار عنوان بهترین بازیکن آسیا را به دست آورده و در زمان حضور در استقلال حسابی به کار شفر آمده بود و مغز متفکر استقلال بود و در صورت بازگشت بسیاری از مشکلات این تیم را در خط میانی رفع می کند! 4 دیدگاه جنجال عجیب محسن مسلمان در بازی با پرسپولیس هواداران ذوب آهن را عصبانی کرد! ” مسلمان از روی احترام به سیدجلال حسینی، از داور بازی خواسته همه چیز را به کاپیتان پرسپولیس بسپارد و او بدون انداختن سکه و قرعه کشی، زمین و مالک توپ را در نیمه اول تعیین کند که این موضوع عصبانیت ذوبی ها را در پی داشت.

3 دیدگاه مژده برای شفر ؛ شاه ماهی مدنظر استقلال به تهران می آید ” از بدهی 130 هزار دلاری جباروف، باشگاه استقلال 50 هزار دلار به این بازیکن پرداخت کرد و قرار شد باقی مانده بدهی هم بعد از حضور او در تهران تسویه شود.

3 دیدگاه گل مردود شده تراکتور ، بهانه جدید برای متلک پرانی علیه برانکو ! ” داود رفعتی رییس کمیته داوران که پیش از این در برنامه نود با وجود اصرار عادل فردوسی پور به صحیح بودن گل تراکتورسازی به پرسپولیس آن را مردود می دانست و با کنایه به عادل فردوسی پور می گفت که داوری با گونیا و نقاله و … نمی شود حالا در اقدامی جالب برای پاسخ دادن به انتقادات برانکو ایوانکوویچ از این گل به عنوان بهانه جدید برای کنایه زدن به برانکو استفاده می کند.

3 دیدگاه آمادگی عجیب خرید جدید برانکو برای پرسپولیس ؛ غوغای بهترین خرید پرسپولیس ” مهدی ترابی این روزها بسیار آماده است او مقابل صنعت نفت هم با ارائه نمایشی درخشان سایپا رادر راه رسیدن به نیمه نهایی جام حذفی کمک کرد.

3 دیدگاه اولین اعتراف فرشاد احمدزاده پس از جدایی از پرسپولیس ” بازیکن اشلاسک وروسلاو لهستان گفت: درست است که در بد شرایطی پرسپولیس را تنها گذاشتیم اما بی معرفتی نکردم چون تا وقتی که بودیم همه تلاش مان را برای موفقیت تیم انجام دادیم.

کلید واژه ها: پرسپولیس – استقلال – تمدید قرارداد – بهترین بازیکن آسیا – برانکو – کمیته انضباطی – بهترین بازیکن – بازی – منصوریان – کنفرانس خبری – مذاکرات – قرارداد – دروازه بان – سازمان لیگ – فوتبال – حسینی – ستاره – تراکتور – عادل فردوسی پور – سازمان لیگ برتر – کنفرانس – باشگاه استقلال – فوتبال استقلال – نقل و انتقالات – سیدمهدی رحمتی – بهترین – مسلمان – دروازه – مصاحبه – آسیا

لینک منبع

قالب وردپرس