چهارشنبه 5ام اردیبهشت 1403

میزان شیوع اعتیاد در بین کارگران کرمان 32 درصد است

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: میزان شیوع اعتیاد در سطح کارگران استان کرمان 32 درصد بوده و مبارزه جدی با مواد مخدر نیاز به توجه و همکاری بیش از پیش شرکای اجتماعی، – تشکل های کارگری و کارفرمایی دارد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، “رضا اسماعیلی” با […]

525 Views


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: میزان شیوع اعتیاد در سطح کارگران استان کرمان 32 درصد بوده و مبارزه جدی با مواد مخدر نیاز به توجه و همکاری بیش از پیش شرکای اجتماعی، – تشکل های کارگری و کارفرمایی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، “رضا اسماعیلی” با اعلام این خبر گفت: بر اساس نتایج این بررسی میانگین وضعیت استان کرمان نسبت به میانگین کشوری پایین تر بوده ولی با توجه به این که استان قطب صنعتی و کارگری کشور است برای جلوگیری از احتمال به خطر افتادن سلامت جامعه مخاطب، لازم است که دستگاه های مرتبط نسبت به اقدام پیشگیرانه برنامه ریزی داشته باشند.

مدیر کل تعاون، کار و امور اجتماعی استان کرمان گفت: به منظور پیشگیری از اعتیاد، طرحی در قالب طرح کاج در جامعه کارگری به اجرا درمی آید.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح پیشگیری از گسترش معضل اعتیاد به ویژه در مجموعه های کارگری و صنعتی است.

مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی استان کرمان، بیان کرد: طرح کاج به معنای (کاربست ملی پیشگیری از مصرف مواد مخدر در جامعه کار و تولید) است.

انتهای پیام
کلید واژه ها: استان کرمان – استان – کرمان – اجتماعی – اعتیاد – پیشگیری – مواد مخدر – جامعه – کارگران – مصرف مواد مخدر – مدیر – رفاه اجتماعی – برنامه ریزی – میزان – کشور – درصد – مخدر – مبارزه – برنامه – گزارش – سلامت – کشوری – معضل – رفاه – مصرف

لینک منبع

قالب وردپرس