یکشنبه 1ام مهر 1403

مشارکت مردم اولویت سازمان فرهنگی شهرداری همدان است

ایرنا- سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: رویکرد اصلی این سازمان جلب و جذب مشارکت مردم به ویژه جذب حداکثری جوانان و مشارکت آنان در اجرا و انجام برنامه ها است. – سعید خوشبخت روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه 17 مرکز فرهنگی و هنری شامل […]

515 Views


ایرنا- سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: رویکرد اصلی این سازمان جلب و جذب مشارکت مردم به ویژه جذب حداکثری جوانان و مشارکت آنان در اجرا و انجام برنامه ها است.

– سعید خوشبخت روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه 17 مرکز فرهنگی و هنری شامل فرهنگسراها، خانه های فرهنگ، کتابخانه ها در اختیار این نهاد است، اظهار داشت: در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نقش جوانان در حوزه فرهنگی مورد تاکید قرار گرفته و این سازمان نیز با مد نظر قرار دادن این مهم در پیشبرد و اجرای برنامه ها به جذب حداکثری جوانان توجه می کند.

وی افزود: در دوره گذشته رویکرد مصرف گرایی در فعالیت های فرهنگی هنری این سازمان مطرح بود و با توجه به اینکه بودجه سازمان فرهنگی هنری از عوارض و منابع دولت و شهروندان تامین می شود، رویکرد ما در دوره جدید تولید محور است و در تلاشیم با استفاده از این ظرفیت، آثار فاخری را برای شهروندان تولید کنیم.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، به کارگیری ظرفیت این سازمان در کاهش آسیب های اجتماعی را از اهم برنامه های این نهاد برشمرد و گفت: در این راستا برگزاری کلاس های آموزشی و مهارت آموزی در راستای تحکیم بنیان خانواده، مهارت های زندگی، ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، حقوق شهروندی و فرهنگ شهرنشینی مورد توجه است.

وی گفت: تولید و پخش تیزر با موضوع حقوق شهروندی، کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگ شهرنشینی با موضوع معرفی و نمایش هویت، تاریخ، فرهنگ و دینداری مردم در جهت اعتلای فرهنگ شهروندان همدانی از جمله فعالیت های این سازمان به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سازمان فرهنگی هنری شهرداری همدان سازمانی عمومی و غیردولتی، مستقل و واجد شخصیت حقوقی است که تحت ارکان هیات امنا فعالیت می کند.

این سازمان برای تعالی فرهنگ عمومی شهروندان تشکیل شده و به عنوان یکی از سازمان های وابسته به شهرداری همدان رسمیت یافته است.

کلید واژه ها: فرهنگ – فرهنگی – شهرداری – آسیب های اجتماعی – همدان – اجتماعی – حقوق شهروندی – برنامه – کمیسیون فرهنگی مجلس – جوانان – هنری – مجلس شورای اسلامی – ایرنا – سبک زندگی اسلامی – تولید – فرهنگی شهرداری – اسلامی – مردم – حقوق – ورزشی – زندگی – سبک زندگی – کتابخانه – کاهش – خانه – دولت – خوشبخت – همدانی – گزارش – بودجه

لینک منبع

قالب وردپرس