مرتضی خامی مدیرعامل بانک گردشگری شد
به گزارش اخبار بانك به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری در مراسم معارفه ای که به همین منظور در محل ساختمان مرکزی بانک گردشگری و با حضور دکتر مهدی جهانگیری رئیس گروه مالی گردشگری و جمعی از مدیران ارشد بانک و گروه مالی گردشگری برگزار شد؛ حکم این انتصاب قرائت و مرتضی خامی به […]
در ابتدای این مراسم مهدی جهانگیری رییس گروه مالی گردشگری با اشاره به گذار بانکداری سنتی به مدرن و مشکلات زمینه ای در حوزه اقتصاد به دلیل شرایط تحریمی، رسالت نظام بانکی کشور را وظیفه ای سنگین و خطیر عنوان و بر لزوم حرکت کارآمد با استفاده از مدیران متعهد و متخصص در این عرصه تاکید کرد.
جهانگیری با اشاره به سوابق ارزشمند مرتضی خامی و پشتوانه خوب و غنی وی به عنوان مدیری توانمند، جوان و متعهد گفت” نظام بانکی کشور به دلیل سهم عمده خود در تامین مالی ساختار اقتصادی از اهمیتی به سزا برخوردار است که لازم است هر تصمیم کوچک و بزرگ در این سیستم همسو با حرکت های اصلاحی موردنیاز آن انجام شود؛ ازین رو انتخاب مدیرعامل جدید در این بانک نیز بر اساس همین معیار و نیازسنجی بوده است.
وی با تاکید بر مشتری مداری و رعایت کامل آن در بانک گردشگری اظهار داشت: سه اصل سرعت در کار، سلامت و شفافیت و تمایز و گستردگی دامنه خدمات در بانک گردشگری زیرلایه فعالیت مدیریت جدید و تمامی ارکان مدیریتی این بانک است که جملگی با هدف مشتری مداری و خلق مزیت در صنعت گردشگری باید در اولویت برنامه های این بانک باشد.
بر اساس این گزارش در ادامه این مراسم مرتضی خامی مدیر عامل جدید بانک گردشگری با اشاره به حرکت جدی و دقیق بانک ها در فضای کنونی اقتصادی کشور، بر لزوم مجاهدت و کار به مثابه وظیفه و رسالتی سنگین تاکید کرد و گفت” پیشبرد امور بر اساس موازنه منطقی و حرکت هماهنگ در تمامی امور که بر بستر بانکداری مدرن و الکترونیک انجام خواهد شد، بنیان حرکت در این بانک در فصل جدید فعالیت آن خواهد بود.
خامی همچنین با اشاره به دو حوزهIT و بین الملل به عنوان دو حوزه مهم، بر لزوم توسعه و گسترش زیرساخت های فنی لازم در این دو بخش در بانک گردشگری تاکید کرد.
لازم به ذکر است؛ مرتضی خامی پیش از این در بانک شهر سمت ریاست هیات مدیره را عهده دار بوده و در بانکهای صادرات و سرمایه در سمت های مختلفی نظیرمعاونت، عضو هیئت مدیره و رده های مدیریتی بالا مشغول به خدمت بوده است.