یکشنبه 1ام مهر 1403

قدرداني از شرکت خدمات انفورماتيک در رويداد "ملي شو٢"

در مراسم اختتاميه رويداد “ملي شو٢” که عصر چهارشنبه هشتم اسفندماه در بانک ملي برگزار شد، از شرکت خدمات انفورماتيک به دليل همکاري گسترده با بانک ملي و ايجاد زيرساختهاي لازم براي توسعه محصولات فناورانه نوين با اهداي لوح قدرداني بعمل آمد. به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در اين مراسم دکتر “فرهاد فائز” […]

553 Views



در مراسم اختتاميه رويداد “ملي شو٢” که عصر چهارشنبه هشتم اسفندماه در بانک ملي برگزار شد، از شرکت خدمات انفورماتيک به دليل همکاري گسترده با بانک ملي و ايجاد زيرساختهاي لازم براي توسعه محصولات فناورانه نوين با اهداي لوح قدرداني بعمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در اين مراسم دکتر “فرهاد فائز” معاون بازاريابي و فروش شرکت خدمات انفورماتيک به نيابت از مديرعامل شرکت حضور يافته و لوح تقدير را دريافت کرد.

رويداد “ملي شو٢” که از روز يکشنبه هفته جاري آغاز شده بود با هدف معرفي تعدادي از محصولات و خدمات نوين و فناورانه بانک ملي ايران برگزار شد. در اين رويداد دو محصول سپند و اپليکيشن شصت که توسط شرکت خدمات انفورماتيک ارائه شده در کنار محصولات و خدماتي همچون ملي پلاس (استفاده از کارت هوشمند ملي براي دريافت خدمات بانکي) سککوک (سامانه کشوري کسب و کار به کسب و کار)، ويدئوبام، BTM و کيف پول به نمايش درآمده و معرفي شدند.

لینک منبع

قالب وردپرس