یکشنبه 1ام مهر 1403

عکس ؛ خشم بی پایان برانکو علیه داوری ؛ یکی پروفسور را بگیرد!

تیم پرسپولیس در حالی به تاخت و تاز خود در لیگ برتر ادامه می دهد که خبری از آرامش همیشگی در رفتار سرمربی این تیم نیست. نوشته عکس ؛ خشم بی پایان برانکو علیه داوری ؛ – تیم پرسپولیس در حالی به تاخت و تاز خود در لیگ برتر ادامه می دهد که خبری از […]

487 Views


تیم پرسپولیس در حالی به تاخت و تاز خود در لیگ برتر ادامه می دهد که خبری از آرامش همیشگی در رفتار سرمربی این تیم نیست.

نوشته عکس ؛ خشم بی پایان برانکو علیه داوری ؛ – تیم پرسپولیس در حالی به تاخت و تاز خود در لیگ برتر ادامه می دهد که خبری از آرامش همیشگی در رفتار سرمربی این تیم نیست.

یک هفته با جدیت تمام تمرینات را پشت سر گذاشت و سپس با استایلی جدید به مصاف علی منصور رفت تا سرانجام طلسم پیروزی برابر منصوریان را بشکند.

از اواسط نیمه نخست پروفسور نسبت به سیدعلی اعتراض هایی داشت که اوجِ آن به صحنه سرنگونی علیپور در محوطه جریمه و چند دقیقه بعد عالیشاه در پشت محوطه جریمه مربوط می شود.

اما برانکو به این ها اکتفا نکرد و در بین نیمه نیز سراغ سیدعلی رفت تا مراتب اعتراضش را به داور 40 ساله نشان دهد.

خشم او حتی دامن علی بیرو را هم گرفت! در نیمه دوم نیز پروفسور بسیار خشمگین به نظر می رسید و برخلاف بازی های قبلی، دیگر دستیارانش را برای اعتراض جلو نفرستاد و خود وارد عمل شد.

البته این پایان کار نبود؛ برانکو در نشست خبری اظهاراتی تند انجام داد و گفت: یک نامه به باشگاه بفرستند بگویند که شما نمی توانید قهرمان شوید و ما هم با آرامش بازی ها را دنبال می کنیم! اگر قرار است پیروز نشویم، بگویند که هزینه نکنیم و به شهرستان ها نرویم و بازیکنان هم خسته نشوند

لینک منبع

قالب وردپرس