سه شنبه 4ام اردیبهشت 1403

عناوین خبری چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱

کد خبر: ۳۰۰۸۵۲ رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی که با اپلیکیشن رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از تعدادی از شهروندان کرده بود خبر داد.درآمد تسهیلات بانک پاسارگاد در شهریور سال جاری با رشد چشمگیر و قابل توجهی نسبت به ماه های قبل همراه شد […]

187 Views


رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی که با اپلیکیشن رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از تعدادی از شهروندان کرده بود خبر داد.درآمد تسهیلات بانک پاسارگاد در شهریور سال جاری با رشد چشمگیر و قابل توجهی نسبت به ماه های قبل همراه شد و به 8326 میلیارد تومان رسید.شرکت بیمه اتکایی ایرانیان در کل عملکرد 9 ماهه منتهی به شهریور 1401 درآمد حق بیمه صادره 245 میلیارد تومانی شناسایی نمود که حدود 70 میلیارد تومان از این رقم در ماه شهریور محقق شده است.اکوسیستم بانکداری مسکن مقوله ای کلیدی در عرصه نوآوری مالی است. اکوسیستم ساخت و ساز امروز در جهان، ادبیات خاصی برای نوآفرینی دارد؛ از جمله پراپ تک و در حوزه نوآوری بانکداری مسکن طبیعتا نوآوری های زیادی صورت گرفته اما وضعیت در ایران چطور است و چه نوع ریل گذاری هایی صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سر خط اخبار بانکی و پرداخت روز چهارشنبه 6 مهر 1401 را در این صفحه دنبال کنید.

بازگشایی بانک‏‌های لبنان پس از یک هفته اعتصاب

اتحادیه بانک‌‌های لبنانی به دنبال بازگشایی بانک‌‌ها پس از یک هفته اعتصاب، خواهان تامین بیشتر امنیت بانک‌‌ها و تصویب قانونی برای آزادسازی سپرده سپرده‌‌گذاران شد. به گزارش الدیار، بانک‌‌های لبنان از روز دوشنبه که پس از گذشت یک هفته کامل از اعتصاب بازگشایی شدند شاهد صف‌‌های طویلی از شهروندان، کارکنان دولت و نظامیانی بود که برای امور بانکی معوقه خود مراجعه کرده بودند.

ورود روبل دیجیتال در معاملات روسیه با چین

روسیه قصد دارد با توجه به تحریم‌های غرب‌ و قطع دسترسی به زیرساخت‌‌های بازار مالی جهانی، از روبل دیجیتال در معاملات خود با چین استفاده کند. به‌‌گزارش رویترز، طبق گفته یکی از قانون‌‌گذاران ارشد روسیه، این کشور قصد دارد به‌‌دنبال راه‌‌اندازی روبل دیجیتال در اوایل سال آینده میلادی، از آن برای معامله‌های دوجانبه با چین استفاده کند.

خوش بینی سرمایه گذاران با سبزپوشی کدال ها

التهابات بنیادی در روزهای گذشته سبب شد ریزش شاخص کل بورس در این مدت شدت بیشتری به خود بگیرد. با این حال بررسی معاملات روز دوشنبه نشان داد افزایش تقاضا در این روز توانسته است مسیر این بازار را هرچند موقتی تغییر دهد و در شرایطی که کامودیتی‌ها در بازارهای جهانی رو به افول گذاشته‌اند، افقی روشن را پیش روی سرمایه‌گذاران به تصویر بکشد. مطابق آنچه کارشناسان می‌گویند انتشار گزارش‌های ماهانه شرکت‌ها -کدال-توانسته است در شرایط فعلی برخوش‌بینی سرمایه‌گذاران بیفزاید.

ترک سه باره مدیر استارباکس از مدیریت

هوارد شوالتز، برای تقریبا شش ماه باقی‌‌مانده از مدیریت خود در استارباکس و قبل از اینکه برای سومین بار – و طبق وعده خودش آخرین بار- مدیریت این شرکت را کنار بگذارد، لیست کارهایی را که می‌خواهد انجام شود، اعلام کرد.

تامین مالی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در معاملات بورس کالا از طریق اوراق گام

مدیر اداره تامین مالی زنجیره تولید بانک مرکزی اعلام کرد: در راستای متنوع سازی روش های تامین مالی غیر تورمی تولید و رفع مشکلات اعتباری بنگاه ها امسال حداقل ۱۰۰ هزار میلیارد تومان از معاملات بورس کالا با ابزارهای اعتباری مانند اوراق گام تامین مالی می شود.

پیش بینی هواشناسی ۶ مهر ۱۴۰۱

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی جو پایدار طی امروز در اکثر مناطق کشور از آغاز مجدد بارش‌ها طی فردا در برخی مناطق از جمله استان‌های ساحلی دریای خزر خبر داد.

کلاهبرداری جدید با اپلیکیشن رسیدساز

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی که با اپلیکیشن رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از تعدادی از شهروندان کرده بود خبر داد.

سقوط ۵ درصدی بیت‌کوین در چند ثانیه

بیت‌کوین، رمزارز محبوب جهان در عرض چند دقیقه ناگهان پنج درصد سقوط کرد.

ثبت تراز سنگین مثبت ۸۶۵۸ میلیارد تومانی بانک پاسارگاد

درآمد تسهیلات بانک پاسارگاد در شهریور سال جاری با رشد چشمگیر و قابل توجهی نسبت به ماه های قبل همراه شد و به 8326 میلیارد تومان رسید.

قیمت طلا و سکه چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱

هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران امروز چهارشنبه به قیمت ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید. برای اطلاع از قیمت روز طلا و سکه به صفحه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان مراجعه کنید.

بررسی روند شناسایی درآمد صدور بیمه نامه در بیمه اتکایی ایرانیان

شرکت بیمه اتکایی ایرانیان در کل عملکرد 9 ماهه منتهی به شهریور 1401 درآمد حق بیمه صادره 245 میلیارد تومانی شناسایی نمود که حدود 70 میلیارد تومان از این رقم در ماه شهریور محقق شده است.

کاهش زمان در رزرو نوبت با سامانه نوبت‌دهی آنلاین بانک ملت

سامانه نوبت‌دهی آنلاین دارای ویژگی‌های مهمی است. از جمله، این امکان را فراهم می‌سازد تا مشتریان در هر ساعت از شبانه‌روز و از طریق درگاه‌‌های مختلف نسبت به تعیین و رزرو نوبت اقدام کنند. مشتریان می‌توانند از طریق سامانه همراه بانک ملت، وب سایت اینترنتی بانک یا تماس با مرکز ارتباط بانک وقت خود را تعیین کنند.

ایلان ماسک صدرنشین ثروتمندان شد

ایلان ماسک، میلیاردر فناوری، در فهرست جدید فوربس صدرنشین فهرست ۴۰۰ ثروتمند آمریکا قرار گرفت و از دومین فرد ثروتمند این کشور پیشی گرفت.

رتبه بندی بانک ها در پرداخت تسهیلات بدون ضامن

بانک‌های دولتی از ابتدای بهمن ۱۴۰۰ تا پایان مرداد ماه امسال، ۲۳ هزار و ۶۷۳ میلیارد و ۳۵۶ میلیون تومان تسهیلات به ۷۰۳ هزار و ۴۶۰ نفر پرداخت کرده‌اند.

آشنایی با گروه هکری انانیموس

انانیموس «Anonymous» نام گروه مشهوری از هکرها است که این روزها در ایران خبرساز شده‌اند. اما هدف از راه‌اندازی این گروه چیست و چگونه و در چه نقاطی فعالیت می‌کنند؟

افزایش ۷۴ درصدی تقاضای سفته در تهران

طبق اعلام بانک مرکزی، در پنج ماهه امسال بیش از ۷۷.۵ میلیارد تومان سفته و برات در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل از آن ۷۴.۱ درصد افزایش نشـان می‌دهد.

پرداخت بیمه ها از هزینه های درمان ناباروری زوجین چقدر است؟

لینک کوتاهلینک کپی شد!

لینک منبع

قالب وردپرس