شنبه 31ام شهریور 1403

صدور 19 هزار روادید اربعین در کرمانشاه

به گفته مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه به فاصله 10 روز مانده به حماسه بزرگ اربعین حسینی 19 هزار و 500 روادید در استان صادر شده است. . – به گفته مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه به فاصله 10 روز مانده به حماسه بزرگ اربعین حسینی 19 هزار و 500 روادید در استان […]

515 Views


به گفته مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه به فاصله 10 روز مانده به حماسه بزرگ اربعین حسینی 19 هزار و 500 روادید در استان صادر شده است.

.

– به گفته مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه به فاصله 10 روز مانده به حماسه بزرگ اربعین حسینی 19 هزار و 500 روادید در استان صادر شده است.

حامد دارابی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به دو برابر شدن آمار ثبت نام متقاضیان صدور روادید اربعین در کرمانشاه نسبت به هفته های گذشته، اظهارکرد: درحال حاضر بصورت میانگین روزانه برای دو هزار نفر در استان کرمانشاه روادید صادر می شود.

وی اضافه کرد: تاکنون جمعا 19 هزار و 500 روادید اربعین حسینی در استان صادر شده است.

به گفته این مسئول روند صدور روادید از 48 ساعت به 24 ساعت کاهش یافته است.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با بیان اینکه 18دفتر زیارتی و 30 دفتر خدمات گردشگری کار ثبت نام متقاضیان صدور روادید را در استان انجام می دهند، افزود: هزینه صدور روادید برای هر زائر 234 هزار و 875 تومان است و اگر دفتری بیش از این مبلغ از زائرین دریافت کند، تخلف محسوب می شود.

وی تاکید کرد: تاکنون موردی از تخلف دفاتر ثبت نام کننده و یا فعالیت دفاتر غیرمجاز در کرمانشاه گزارش نشده است.

کلید واژه ها: کرمانشاه – استان کرمانشاه – روادید – استان – اربعین حسینی – اربعین – ثبت نام – حسینی – مدیر – دفتر – حماسه – ساعت – بزرگ – تخلف – زائر – خبرنگار – گردشگری – زائرین – دارابی – گزارش – هزینه – مبلغ – کاهش – آمار

لینک منبع

قالب وردپرس