یکشنبه 1ام مهر 1403

شرکت ۲۵۰ میلیارد تومانی درج و آماده عرضه اولیه ۱۲ درصدی شد

به گزارش اخباربانک، شرکت مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از ۲۷ مرداد در نماد “وکبهمن” در گروه سرمایه گذاری ها به عنوان شصت و سومین شرکت در بازار اول فرابورس درج شد تا آماده عرضه اولیه ۱۲ درصد از سهام (۱۰ درصد در روز عرضه اولیه و ۲ درصد […]

452 Views


به گزارش اخباربانک، شرکت مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از ۲۷ مرداد در نماد “وکبهمن” در گروه سرمایه گذاری ها به عنوان شصت و سومین شرکت در بازار اول فرابورس درج شد تا آماده عرضه اولیه ۱۲ درصد از سهام (۱۰ درصد در روز عرضه اولیه و ۲ درصد دیگر به صندوق های سرمایه گذاری) باشد.

همچنین سهامدار عمده متعهد شده اقدام به عرضه ۸ درصد دیگر حداکثر ظرف مدت سه ماه پس از عرضه اولیه در فرابورس کند.

طبق بررسی های بورس پرس، مدیریت سرمایه گذاری کوثرر بهمن ۳ مهر سال ۱۳۶۲ با نام شرکت کلپورگان تاسیس و در اداره ثبت شرکت های تهران به ثبت رسیده و نام شرکت در مجمع فوق العاده ۳۱ شهریور سال ۸۲ تغییر یافته است.

سرمایه و ترکیب سهامداری/ حضور رئیس هیات مدیره شرکت بورس

در حال حاضر ۱۰۰ درصد سهام این شرکت متعلق به بانک سینا بوده و واحد نهایی بنیاد مستضعفان بشمار می‌رود. موضوع فعالیت شرکت شامل سرمایه گذاری در سهام، سهم الشرکه، واحدهای سرمایه‌گذاری، صندوق‌ها و سایر اوراق بهادار دارای حق رای شرکت ها، موسسات صندوق‌های سرمایه‌گذاری با هدف کسب انتفاع بطوری که به تنهایی یا به همراه اشخاص وابسته خود کنترل شرکت، موسسه، صندوق سرمایه گذاری سرمایه پذیر را در اختیار نگرفته یا در آن نفوذ قابل ملاحظه نیابد و سرمایه گذاری در سایر اوراق بهادار که بطور معمول دارای حق رای نیست و توانایی انتخاب مدیر یا کنترل ناشر را به مالک اوراق بهادار نمی‌دهد، می‌شود.

سرمایه اولیه این شرکت با ۱۶ نیروی انسانی، ۵ میلیون تومان بوده و طی ۶ مرحله افزایش سرمایه به ۲۵۰ میلیارد تومان رسیده است. از نکات جالب توجه حضور محمد ابراهیم محمد پورزرندی رئیس هیات مدیره شرکت بورس در عضویت هیات مدیره این شرکت از سال ۹۹ تاکنون است.

صورت سود و زیان چهار سال اخیر

 

لینک منبع

قالب وردپرس