جمعه 2ام آذر 1403

شرکت‌های خودروسازِ گروه سایپا لوگوی خود را تغییر دادند

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، پارس‌خودرو، زامیاد و سایپادیزل شرکت‌های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا که صاحب برند خودروسازی هستند با پیوستن به پویش بین‌المللی تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه، به طور موقت نشان‌های تجاری خود را تغییر دادند. بر اساس این گزارش، این شرکت‌ها با ایجاد […]

483 Views



به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، پارس‌خودرو، زامیاد و سایپادیزل شرکت‌های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا که صاحب برند خودروسازی هستند با پیوستن به پویش بین‌المللی تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه، به طور موقت نشان‌های تجاری خود را تغییر دادند.

بر اساس این گزارش، این شرکت‌ها با ایجاد فاصله در لوگوهای جدید خود سعی کرده‌اند لزوم رعایت فاصله اجتماعی را در دوران شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید -۱۹ یادآوری کنند. این اقدام کمپینی است بین‌المللی که خودروسازانی نظیر آئودی، هیوندایی، مرسدس و … پیشگام آن بوده‌اند.

لینک منبع

قالب وردپرس