شنبه 31ام شهریور 1403

سورپرایز سرمربی استقلال در آستانه شروع لیگ

در حالی که تنها چند ساعت به آغاز لیگ برتر مانده است، برخی رسانه ها از سورپرایز سرمربی استقلال و تغییر جدی در ترکیب آبی پوشان سخن می گویند. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری تهران نیوز”، به نظر می رسد سورپرایز سرمربی استقلال از همین هفته اول لیگ برتر شروع […]

409 Views


در حالی که تنها چند ساعت به آغاز لیگ برتر مانده است، برخی رسانه ها از سورپرایز سرمربی استقلال و تغییر جدی در ترکیب آبی پوشان سخن می گویند.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری تهران نیوز”، به نظر می رسد سورپرایز سرمربی استقلال از همین هفته اول لیگ برتر شروع شده و این مربی ایتالیایی قصد تغییر در ترکیب اصلی تیم دارد.

هروویه میلیچ دفع چپ پای سابق فیورنتینا که به صورت رسمی یکشنبه به جمع آبی پوشان پیوست.

تمرینات خود را در کنار بازیکنان استقلال از دوشنبه استارت زد و گفته می شوداین بازیکن کروات قرار است گزینه اول استراماچونی در سمت چپ خط دفاع باشد.

اما سوپرایزی که باور کردنش سخت است صحبت های هموطن برانکو بود.

او خطاب به هواداران استقلال گفت که روز جمعه آن ها را خواهد دید و نشان داد با وجود عدم آمادگی کامل جسمانی در تلاش برای رسیدن به ترکیب اصلی در اولین دیدار است.

سورپرایز استراماچونی در سمت چپ استقلال است! در حالی که استراماچونی یک مربی بسیار حرفه ای است بعید است با برگزاری 4 جلسه تمرین بازیکنی را فیکس کند، اما برخی شنیده ها حاکی از آن دارد که این بازیکن اگر در ترکیب اولیه نباشد در نیمه دوم به بازی خواهد آمد.

در کنار استقلالی ها را دارد و به نظر می رسد خیلی شانسی برای حضور در ترکیب اولیه نداشته باشد اما حضور پر انرژی و شاداب او در تمرینات نشان می دهد که این بازیکن انگیزه زیادی برای حضور در اولین مسابقه دارد.

با این حال اولین مسابقه استقلال در ورزشگاه بنیان دیزل در شرایطی برگزار می شود که به نظر می رسد بازیکن با تجربه ای مانند زکی پور گزینه مناسب تری برای این دیدار است و احتمالا میلیچ در دیدار با فولاد خوزستان یا دیدارهای بعد از تعطیلات لیگ به میدان می رود.

گفتنی است، استقلال تهران در هفته اول لیگ نوزدهم فردا جمعه 1 شهریور از ساعت 18 در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف تیم ماشین سازی این شهر می رود و در هفته بعد نیز باید به مصاف تیم فولاد خوزستان برود.

انتهای پیام/*
کلید واژه ها: استقلال – سرمربی استقلال – سورپرایز – بازی – فولاد خوزستان – ترکیب – دیدار – مربی – هواداران استقلال – لیگ برتر – اولین – ورزشگاه – خوزستان – استقلال تهران – آغاز لیگ برتر – برگزار – مسابقه – استقلالی ها – فولاد – گزینه – تهران – فیورنتینا – جمعه – دیزل – نشان – هواداران – ساعت – بازیکنان – شروع – پر انرژی

لینک منبع

قالب وردپرس