جمعه 7ام اردیبهشت 1403

سهام سرخابی ها چه تعداد پذیره نویسی شد؟

کد خبر: ۲۸۸۴۲۳ آمارها حاکی از آن است که بیش از ۱۷۹ هزار در پذیره‌نویسی باشگاه استقلال و بیش از ۲۰۱ هزار نفر در پذیره‌نویسی باشگاه پرسپولیس در نخستین روز شرکت کردند. به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، امروز پذیره‌نویسی تعداد یک میلیارد و ۲۳۶ میلیون و ۹۹ هزار و ۶۵۶ سهم از سهام جدید […]

324 Views


آمارها حاکی از آن است که بیش از ۱۷۹ هزار در پذیره‌نویسی باشگاه استقلال و بیش از ۲۰۱ هزار نفر در پذیره‌نویسی باشگاه پرسپولیس در نخستین روز شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، امروز پذیره‌نویسی تعداد یک میلیارد و ۲۳۶ میلیون و ۹۹ هزار و ۶۵۶ سهم از سهام جدید شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) در نماد معاملاتی (استقلالح ۱) و تعداد یک میلیارد و ۳۴ میلیون و ۸۴۰ هزار و ۵۶۷ سهم از سهام جدید شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام) در نماد معاملاتی (پرسپولیسح ۱) ناشی از سلب حق‌تقدم به روش ثبت سفارش در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس ایران، آغاز شد.

پذیره‌نویسی سهام جدید ناشی از سلب حق‌تقدم در افزایش سرمایه شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) و فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام) به ترتیب در قیمت‌های ۲۹۱۰ ریال و ۳۳۸۷ ریال انجام شد. حداقل سهام قابل خریداری توسط کدهای معاملاتی حقیقی و حقوقی یک سهم و حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی در نماد معاملاتی (استقلالح ۱) تعداد ۱۰۳۰ سهم و در نماد معاملاتی (پرسپولیسح ۱) تعداد ۸۸۵ سهم بود و فرایند پذیره نویسی ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه به پایان رسید.

در این راستا، میثم فدایی واحد، مدیرعامل فرابورس ایران در خصوص وضعیت نخستین روز پذیره نویسی سهام سرخابی‌ها گفت: از لحاظ سخت افزاری مشکلی وجود نداشت. در مورد باشگاه استقلال ۱۶۷ میلیون و ۴۰۳ هزار و ۹۰۳ سهم، توسط ۱۷۹ هزار و ۱۸۵ نفر و در مورد باشگاه پرسپولیس ۱۶۲ میلیون و ۲۲۹ هزار و ۱۳۶ سهم توسط ۲۰۱ هزار و ۲۵۴ هزار نفر خریداری شد.

مدیرعامل فرابورس گفت: ۳۰ روز کاری برای پذیره‌نویسی زمان وجود دارد که امروز بخشی از آن انجام شد و مردم می‌توانند در روزهای آتی مشارکت کنند، اما هر زمان پذیره‌نویسی تکمیل شود فرایند آن متوقف خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!

لینک منبع

قالب وردپرس