شنبه 8ام اردیبهشت 1403

سهام سرخابی ها فردا عرضه می شود+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، پذیره نویسی سهام جدید ناشی از سلب حق تقدم در افزایش سرمایه شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) و پرسپولیس به روش ثبت سفارش در نماد معاملاتی «استقلالح» و «پرسپولیس» انجام می‌شود. با توجه به درج سهام این دو باشگاه در تاریخ نهم اسفند در تابلو نارنجی بازار […]

286 Views


به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، پذیره نویسی سهام جدید ناشی از سلب حق تقدم در افزایش سرمایه شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) و پرسپولیس به روش ثبت سفارش در نماد معاملاتی «استقلالح» و «پرسپولیس» انجام می‌شود.

با توجه به درج سهام این دو باشگاه در تاریخ نهم اسفند در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس ایران به ترتیب  ۱.۲۳۶.۰۹۹.۶۵۶ سهم استقلال و ۱.۰۳۴.۸۴۰.۵۶۷ سهم پرسپولیس با قیمت ۲۹۱۰ ریال و ۳۳۸۷ ریال برای یک دوره ۳۰ روزه پذیره نویسی خواهد شد.

در این پذیره نویسی به هر کد معاملاتی برای نماد استقلال ۱۰۳۰ سهم و برای نماد پرسپولیس ۸۸۵ سهم اختصاص پیدا خواهد کرد.

برای شرکت در این پذیره نویسی و خرید سهام از طریق کارگزاران عضو فرابورس ایران داشتند کد سهامداری فعال در سیستم شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه الزامی است و خریدارانی که کد سهامداری ندارند، میتوانند با مراجعه به یکی از کارگزاری‌های عضو فرابورس ایران در سراسر کشور نسبت به درخواست کد سهامداری اقدام نمایند.

The post سهام سرخابی ها فردا عرضه می شود+جزئیات appeared first on پایگاه خبری بانکداری الکترونیک | اخبار بانکی | اخبار بانکداری.

لینک منبع

قالب وردپرس