پنج شنبه 6ام اردیبهشت 1403

سرنخ های اصلی پرونده ناپدید شدن خاشقجی کدامند؟

یک خودرو، یک هواپیما، یک ساعت و چند چمدان سرنخ هایی هستند که تا کنون در نتیجه تحقیقات می تواند نشانه هایی از سرنوشت ماجرای ناپدید شدن جمال خاشجقی روزنامه نگار منتقد سعودی را روشن کند. – توییتر نیوزویک: مقامات ترکیه مدعی شده اند جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد دولت عربستان ، ساعت اپلی به […]

584 Views


یک خودرو، یک هواپیما، یک ساعت و چند چمدان سرنخ هایی هستند که تا کنون در نتیجه تحقیقات می تواند نشانه هایی از سرنوشت ماجرای ناپدید شدن جمال خاشجقی روزنامه نگار منتقد سعودی را روشن کند.

– توییتر نیوزویک: مقامات ترکیه مدعی شده اند جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد دولت عربستان ، ساعت اپلی به دست می بست که می تواند سرنخ هایی از قتل او ارائه کند یک تلفن همراه وی هم نزد نامزدش در خارج از کنسولگری باقی مانده بود می تواند مهمترین سرنخ برای پیگیری محسوب شود و امروز کانون اصلی تحقیقات حول محور محل حضور خاشقجی از طریق پیگیری محل قرار گرفتن این ساعت خواهد بود.

دومین سرنخ، هواپیمای اجاره ای است که شماری سعودی را به استانبول منتقل کرده است.

به گفته مسئولین این پرونده 9 نفر از افرادی که در همان زمان وارد کنسولگری شدند سوار بر این هواپیمای استیجاری بودند در حالی که 6 نفر دیگر از طریق خطوط هوایی دیگر وارد استانبول شدند.

از نکات جالب به دست آمده در این تحقیقات آن است که هواپیمای خصوصی متعلق به شرکتی به نام اسکای برایم است که در مالکیت یک شرکت عربستانی قرار دارد.

سومین سرنخ مربوط به خودروی کنسولگری عربستان است که همزمان با دو خودروی دیگری که 15 عربستانی را از کنسولگری خارج می کرد، از این محل را خارج شد.

کارآگاهان هم اکنون در حال بررسی دوربین های شهری برای مشخص کردن مسیر حرکت این خودرو هستند.

چهارمین سرنخ هم که رسانه های عربی به آن پرداختند مربوط به فعالیت این 15 مظنون سعودی است که بعد از ورود به استانبول به بازار مصری در منطقه امینونو این شهر رفته و هر کدام یک چمدان خریداری کردند اما در زمان خروج از کشور این چمدان ها را با خود به همراه نبردند.

کلید واژه ها: عربستان – هواپیمای – استانبول – روزنامه نگار – خودرو – سعودی – روزنامه – هواپیمای خصوصی – هایی – ساعت – خروج از کشور – همراه – تلفن همراه – توییتر – دوربین – ترکیه – امروز – منطقه – هوایی – رسانه – اجاره – بازار – عربی – دولت – مصری – خروج – تلفن – جالب – کشور

لینک منبع

قالب وردپرس