پنج شنبه 6ام اردیبهشت 1403

رییس دادگستری آذربایجان شرقی به مشکلات قضایی دانشگاهیان رسیدگی کرد

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حکمت علی مظفری در حاشیه جلسه رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی استادان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزاظهار کرد: – رییس دادگستری آذربایجان شرقی به مشکلات قضایی دانشگاهیان رسیدگی کرد ” رییس دادگستری استان آذربایجان شرقی با حضور در دانشگاه […]

455 Views


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حکمت علی مظفری در حاشیه جلسه رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی استادان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزاظهار کرد: – رییس دادگستری آذربایجان شرقی به مشکلات قضایی دانشگاهیان رسیدگی کرد ” رییس دادگستری استان آذربایجان شرقی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به مشکلات حقوقی و قضایی استادان و کارمندان رسیدگی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حکمت علی مظفری در حاشیه جلسه رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی استادان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزاظهار کرد: آرزوی عموم مردم، حاکمیت قانون و رفع تبعیض است.

نظام جمهوری اسلامی تا حدود زیادی بر این آمال جامه عمل پوشانده است؛اما اکنون نارسایی ها و مشکلاتی در هنگام دادرسی اتفاق می افتد و فرصتی را می طلبد تا مردم نواقص را به گوش مسئولان برسانند و از نبود رعایت موازین قانونی و جریان صحیح دادرسی در دادگاه ها که منتهی به صدور رأیی شده که به دنبال آن حق متقاضی یا اصحاب پرونده تضییع شده است، گزارش دهند تا رسیدگی شود.

وی افزود: دیدارهای مردمی مسئولان دادگستری به صورت هفتگی در مساجد و ادارات استان برگزار می شود و در هر جلسه بیش از 120 پرونده در اختیار مسئولان قرار گرفته که در طول هفته بررسی و رسیدگی و اعلام نتیجه می شود.

رییس دادگستری استان آذربایجان شرقی نتایج این نشست ها را رضایت بخش اعلام کرد و گفت: مسئولان دادگستری به این امید و مبنا که بتوانند حتی در حل مشکل یک پرونده اثرگذار باشند، دیدارهای مردمی را ترتیب دادند و الحمدلله مردم با شور و اشتیاق از برگزاری این نشست ها استقبال کردند.

مظفری گفت: ارتباط تنگاتنگ مسئولان با مردم موجب رفع مشکلات می شود و از نظر روانی نیز موجب ایجاد الفت شده و از نظر اداری موجب شناسایی نقاط ضعف سازمان و اهتمام به برطرف کردن آن است.

وی با تأکید بر اینکه سیاست قوه قضاییه رفع مشکلات مردم و مراجعان است، ابراز امیدواری کرد با بررسی پرونده های مطروحه در دیدارهای مردمی و پیگیری در چارچوب قانونی؛ ان شاءالله مشکلات مرتفع و اگر خدای ناکرده حقی از کسی ضایع شده است، برطرف شود.

حجت الاسلام حکمت علی مظفری در ادامه سلسله دیدارهای مردمی و در راستای تکریم ارباب رجوع به همراه معاونان قضایی در مسجد امیرالمؤمنین(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز حضور یافت و پس از اقامه نماز ظهروعصر به مشکلات قضایی و حقوقی استادان، کارمندان و دانشجویان دانشگاه رسیدگی و دستورات لازم را با رعایت استقلال قضات صادر کرد.

کلید واژه ها: دانشگاه آزاد اسلامی – دانشگاه – مشکلات – آذربایجان شرقی – دادگستری – دانشگاه آزاد – مشکل – قضایی – آذربایجان – مردم – مسئولان – کارمندان – اسلامی – برگزار – تبریز – آزاد – خبرگزاری – گزارش – قانون – استان – تکریم ارباب رجوع – جمهوری اسلامی – حاشیه – قوه قضاییه – دانشجویان – امید – دادگاه – جمهوری – مساجد – اصحاب

لینک منبع

قالب وردپرس