چهارشنبه 5ام اردیبهشت 1403

روند افزایشی قیمت دلار ،طلا و سکه در ۱۸ اردیبهشت

کد خبر: ۲۹۱۳۴۱ در اردیبهشت 18, 1401 0 بازار دلار، طلا و سکه، امروز نوساناتی دارد. قیمت دلار همچنان در کانال ۲۸ هزار تومانی است. برخی کانال‌های تلگرامی، نرخ دلار را حدود ۲۸,۳۵۰ تا ۲۸,۴۲۰ تومان اعلام کرده‌اند که به تدریج روند افزایشی دارد.   به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک و به نقل از […]

217 Views


بازار دلار، طلا و سکه، امروز نوساناتی دارد. قیمت دلار همچنان در کانال ۲۸ هزار تومانی است. برخی کانال‌های تلگرامی، نرخ دلار را حدود ۲۸,۳۵۰ تا ۲۸,۴۲۰ تومان اعلام کرده‌اند که به تدریج روند افزایشی دارد.

 

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک و به نقل از تجارت‌نیوز، بازار دلار، طلا و سکه، امروز نوساناتی دارد. قیمت دلار همچنان در کانال ۲۸ هزار تومانی است. برخی کانال‌های تلگرامی، نرخ دلار را حدود ۲۸,۳۵۰ تا ۲۸,۴۲۰ تومان اعلام کرده‌اند که به تدریج روند افزایشی دارد.

دلار فردایی نیز امروز در همین حدود نوسان داشته و به ۲۸,۴۵۰ تومان نیز رسیده است. روز گذشته، آغاز معاملات دلار در کانال‌های تلگرامی با قیمت ۲۸,۷۵۰ تومان بود. کف قیمت، ۲۸,۳۸۰ و سقف آن ۲۸,۷۶۰ تومان ثبت شد. آخرین معامله فردایی نیز با نرخ ۲۸,۳۸۰ تومان انجام شد. این در حالی است که معامله فردایی دلار، طبق قانون ممنوع است.

امروز قیمت دلار در صرافی ملی نیز با اندکی کاهش نسبت به روز گذشته، ۲۵۷۰۸ تومان ثبت شده است.

علاوه بر دلار، در بازار طلا و سکه نیز امروز نوساناتی وجود دارد. بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت طلا در لحظه تنظیم این خبر، افزایشی است و یک میلیون و ۳۱۵ هزار و ۳۸۲ تومان معامله می‌شود.

قیمت سکه طرح جدید نیز اکنون روند افزایشی دارد و ۱۳ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان ثبت شده است. این رقم از روز گذشته در همین ساعات اندکی کمتر است.

همچنین، قیمت سکه طرح قدیم در لحظه تنظیم این خبر افزایشی است و با نرخ ۱۳ میلیون تومان معامله می‌شود. این رقم نسبت به دیروز تغییری نکرده است.

نرخ اونس جهانی نیز در لحظه تنظیم این خبر افزایشی است و به قیمت ۱,۸۸۳٫۸۶ دلار معامله می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!

لینک منبع

قالب وردپرس