جمعه 7ام اردیبهشت 1403

رهبری محور وحدت و انسجام در کشور است

ایرنا – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: اکنون در غیبت طولانی امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی محور وحدت هستند و پیروی از رهبری عامل حفظ وحدت و انسجام در کشور است. – سمنان – ایرنا – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: اکنون در […]

513 Views


ایرنا – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: اکنون در غیبت طولانی امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی محور وحدت هستند و پیروی از رهبری عامل حفظ وحدت و انسجام در کشور است.

– سمنان – ایرنا – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: اکنون در غیبت طولانی امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی محور وحدت هستند و پیروی از رهبری عامل حفظ وحدت و انسجام در کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام خمینی(ره) این شهر افزود: اسلام دین وحدت و برادری است و راهکار حفظ وحدت در جامعه پیروی از قرآن و اهل بیت(ع) است.

وی ابراز داشت: مذاکره با آمریکا کارساز نیست و نباید به آمریکا و اسراییل نزدیک شد.

وی اضافه کرد: سلطنت با کفر دوام پیدا می کند اما با ظلم و ستم دوام پیدا نخواهد کرد و به زودی آل سعود به سرنوشت حکومت طاغوت و صدام دچار خواهد شد.

شاهچراغی اظهار داشت: مردم در حالی که از گرانی تحت فشار هستند صبوری می کنند و ضرورت دارد قوای سه گانه برای رفع گرانی در کشور تلاش کنند.

وی با اشاره به نزدیک بودن روز مجلس به مناسبت شهادت شهید مدرس یادآور شد: نمایندگان مجلس به عنوان نمایندگان ملت که با رای مردم به روی کار آمده اند برای حل مشکل گرانی تلاش کنند.

به گفته وی، نمایندگان باید شهید مدرس را الگوی خود قرار دهند و از 2 آفت ترس و طمع پرهیز کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: در کشور اسراف وجود دارد و دستگاه های اجرایی باید از اسراف کاری پرهیز کنند چرا که اسراف حرام است.

وی ادامه داد: پرهیز از اسراف یکی از دستورهای خداوند در قرآن کریم است که عمل به آن واجب است.

امام جمعه سمنان با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز در سمنان خاطر نشان کرد: نماز گره گشای مشکلات است.

وی افزود: این اجلاس با پیام مقام معظم رهبری و سخنرانی رییس جمهوری در چهارشنبه هفته پیش رو برگزار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: سه شنبه هفته آینده رییس جمهوری به این استان سفر می کند و انتظار است مردم به طور شایسته از این فرزند برومند استان مهمان نوازی کنند.

کلید واژه ها: نماینده ولی فقیه – رهبر معظم انقلاب اسلامی – سمنان – استان – رهبر معظم انقلاب – وحدت – امام جمعه – انقلاب اسلامی – امام – رهبر – رییس جمهوری – رهبری – کشور – خطبه های نماز جمعه – فقیه – جمعه – ایرنا – مذاکره با آمریکا – اسلام – گرانی – مقام معظم رهبری – نمایندگان مجلس – طولانی – اسلامی – نماز – مردم – جمهوری – برگزار – آمریکا – اجلاس

لینک منبع

قالب وردپرس