یکشنبه 1ام مهر 1403

رضایت آلگری از عملکرد شاگردانش مقابل فیورنتینا

اختصاصی | سرمربی باتجربه بیانکونری باوجود پیروزی در سری آ انتظار داشت که گل های بیشتری به حریف خود بزنند. – اختصاصی سرمربی باتجربه بیانکونری باوجود پیروزی در سری آ انتظار داشت که گل های بیشتری به حریف خود بزنند. ورزش 11 – تیم فوتبال به مصاف فیورنتینا رفت که در پایان موفق شد با […]

545 Views


اختصاصی | سرمربی باتجربه بیانکونری باوجود پیروزی در سری آ انتظار داشت که گل های بیشتری به حریف خود بزنند.

– اختصاصی سرمربی باتجربه بیانکونری باوجود پیروزی در سری آ انتظار داشت که گل های بیشتری به حریف خود بزنند.

ورزش 11 – تیم فوتبال به مصاف فیورنتینا رفت که در پایان موفق شد با نتیجه پرگل 3-0 به پیروزی برسد.

پس از پایان این دیدار ماسیمیلیانو آلگری در کنفرانس خبری شرکت کرد و اظهار داشت: بازی سختی را پشت سرگذاشتیم به این دلیل که در خانه حریف بازی می کردیم و جو ورزشگاه برعلیه ما بود.

در 10 دقیقه ابتدایی توپ و میدان را به حریف دادیم، اما خوشبختانه با نکاتی که به بازیکنان تیم گفتیم بازی را در اختیار گرفتیم و موفق شدیم که گل اول را بزنیم.

در نیمه دوم با زدن گل دوم کمی از فشار خارج شدیم و با ضد حملات بسیار گل سوم را هم زدیم و بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

آلگری در ادامه در خصوص عملکرد خوان کوادرادو هم گفت: کوادرادو بازیکن ارزشمند و پویایی است؛ او می تواند بسیاری از نقاط زمین بازی را پوشش دهد.

نمونه بارز آن در دیدار مقابل والنسیا بود که خود را محدود به یک نقطه نکرده بود و در تمام نقاط بازی حضور داشت.

در کل او فوتبالیست بزرگی است و بازیکنان تیم از او الگو می گیرند.

بدون شک کیفیت تنها برای موفقیت یک بازیکن کافی نیست و باید تلاش را هم چاشنی کار کند که کوادرادو هر دوی این خصوصیات را دارد.

سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

کلید واژه ها: بازی – فیورنتینا – بازیکنان – آلگری – فوتبال – انتظار – موفق – ورزش – کنفرانس خبری – دیدار – تیم فوتبال – سری آ – فوتبالیست – والنسیا – ابتدایی – وابستگی – کنفرانس – ورزشگاه – موفقیت – حمایت – خانه – زمین

لینک منبع

قالب وردپرس