سه شنبه 4ام اردیبهشت 1403

رشد ۹۷۳ واحدی بورس در امروز

کد خبر: ۲۹۲۸۶۹ در خرداد 11, 1401 0 امروز چهارشنبه ۱۱ خرداد ماه شاخص کل بورس با رشد ۹۷۳ واحدی به محدوده یک میلیون و ۵۴۳ هزار واحد رسید. شاخص هم‌وزن نیز در حدود ۰٫۴ درصد افزایش داشت. به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بورس امروز افزایش ۹۷۳ واحدی را تجربه کرد و در نهایت به […]

321 Views


امروز چهارشنبه ۱۱ خرداد ماه شاخص کل بورس با رشد ۹۷۳ واحدی به محدوده یک میلیون و ۵۴۳ هزار واحد رسید. شاخص هم‌وزن نیز در حدود ۰٫۴ درصد افزایش داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بورس امروز افزایش ۹۷۳ واحدی را تجربه کرد و در نهایت به سطح یک میلیون و ۵۴۳ هزار واحد رسید.

معاملات بورس امروز تا حدودی نوسانی شد و در نهایت شاخص کل توانست مثبت بسته شود.

افزایش شاخص کل هم‌وزن بورس

بر اساس داده‌های شرکت بورس و اوراق بهادار، امروز شاخص کل هم‌وزن ۰٫۴ درصد افزایش داشت و به محدوده ۴۳۰ هزار و ۳۰۵ واحدی رسید.

معامله‌گران در این روز ۴۱۵ هزار و ۳۱۱ معامله به ارزش ۳۳ هزار و ۳۰۸ میلیارد تومان انجام دادند.

امروز نمادهای بفجر، کگل، رمپنا، وبملت، فایرا، خبهمن، شبریز و پارس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. همچنین نمادهای نوری، شپدیس، شپنا، شتران و حکشتی بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس افت کرد

در روز چهارشنبه شاخص فرابورس با  کاهش ۱۸۴ واحدی به محدوده ۲۱ هزار و ۲۱۹ واحد رسید. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس نیز ۷۶۴ هزار ۸۳۱ معامله بود.

امروز نمادهای زاگرس، آریا، ددانا، اتکای، غصینو، ودی و شبصیر بیشترین تاثیر منفی و نمادهای دماوند، بمپنا، بگیلان و خدیزل نیز بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

نمادهای ددانا، زاگرس، قچار، فغدیر، مدیریت، فرابورس و گدنا نیز لقب نمادهای پرتراکنش فرابورس را گرفتند.

آخرین قیمت ۱۰۸  نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافت و ۶۹  نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

امروز نمادهای زاگرس و های‌وب صدرنشین ورود پول حقیقی‌ها بودند. از سوی دیگر نمادهای فغدیر و شستا نیز بیشترین حمایت را از سوی حقوقی‌ها را ثبت کردند.

ارزش کل معاملات خرد بازار سرمایه نیز در مجموع به حدود سه هزار و ۸۹۰ میلیارد تومان رسید.

روز گذشته  بازار سرمایه افزایش پنج هزار و ۳۱۴ واحدی را تجربه کرد و در نهایت به سطح یک میلیون و ۵۴۲ هزار واحد رسید.

منبع: تجارت نیوز

 

لینک منبع

قالب وردپرس