به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی شرکت بهپرداخت ملت، تعداد تراکنشهای پایانههای فروشگاهی این شرکت در نیمه اول فرودین ماه سال 1401 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۱۲.۲۶ درصدی روبهرو شده است.
همچنین در بخش پایانههای اینترنتی این رشد طی ماه جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال 1400 به ۶۱.۸۴ درصد رسیده است.
بنا بر این گزارش، رشد تراکنش ها در پایانههای موبایلی نزدیک به ۹۶.۷۱ درصد در مقایسه با همین مقطع زمانی در مقایسه با سال پیشین بوده است.
پایانههای پرداخت الکترونیک بهای سوخت (پی استیشن) نیز ۲۴.۹۲ درصد رشد را در این بازه زمانی در مقایسه با فرودین سال قبل شاهد بوده است.
شایان ذکر است؛ شرکت بهپرداخت ملت در راستای افزایش سطح دسترسی و تسهیل انواع پرداختها برای عموم مردم، توسعه انواع پایانههای پرداخت را در دستور کار خود داشته و از طریق ارائه خدمات گسترده مالی بر روی اپلیکیشن سکه در راستای تسهیل دریافت خدمات مالی و کاهش تردد، به دنبال افزایش آسودگی کاربران می باشد.
شرکت به پرداخت ملت بهعنوان بزرگترین شرکت پرداخت الکترونیک ایران و خاورمیانه و یازدهمین PSP بزرگ جهان، نقش بهسزایی در ترویج پرداخت الکترونیک در کشور دارد.