شنبه 31ام شهریور 1403

رزمایش مهر ایمن و شهر ایمن برگزار می شود

رزمایش مهر ایمن و شهر ایمن با حضور سازمان ها و نهاد ها از جمله شهرداری تهران، نیروی انتظامی در بوستان ولایت برگزار شد. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آریا، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید گفت: آغاز […]

422 Views


رزمایش مهر ایمن و شهر ایمن با حضور سازمان ها و نهاد ها از جمله شهرداری تهران، نیروی انتظامی در بوستان ولایت برگزار شد.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آریا، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید گفت: آغاز بهار علم و دانش را به معلمان و دانش آموزان و خانواده دانش آموزان تبریک می گویم، به همین منظور دستگاه ها و سازمان های مختلف در کنار هم قرار گرفتند تا نظم و انضباط بیشتری را فراهم کنند.

وی گفت: 150 هزار نیرو از کل سازمان ها و نهاد ها و دستگاه ها در طرح مهر ایمن همکاری خواهند کرد و این همکاری ها تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.

رییس پلیس پایتخت گفت: ارتقاء و انضباط بخشی در عبور و مرور و ایجاد هماهنگی و هم افزایی بین پلیس و سایر دستگاه ها و پاکسازی محیط های پیرامونی مدارس و دانشگاه ها از اهداف همه سازمان ها و دستگاه های ذیربط است و پلیس از امروز تا 20 مهر در آماده باش صد در صد خواهد بود.

وی گفت: از آموزش و پرورش به ویژه مدیران مدارس می خواهیم در انتخاب سرویس مدارس اهتمام جدی داشته باشند و بر سلامت و ایمنی خودرو که در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت نظارت داشته باشند، زیرا 20 هزار سرویس مدارس کار جابجایی دانش آموزان را در سطح شهر انجام خواهند داد و سلامت خودرو و راننده ضروری است و پلیس راهور نیز بر این موضوع نظارت خواهد کرد.

کلید واژه ها: دانش آموزان – سرویس مدارس – مدارس – برگزار – پلیس – سردار حسین رحیمی – فرمانده انتظامی – سال تحصیلی جدید – هفته دفاع مقدس – نیروی انتظامی – آموزش و پرورش – رزمایش – سرویس – خودرو – سلامت – تهران – نظارت – پلیس راهور – دفاع مقدس – خبرگزاری – نیرو – پاکسازی – دانشگاه – خانواده – شهرداری – راننده – بوستان – پایتخت – معلمان – مدیران

لینک منبع

قالب وردپرس