شنبه 31ام شهریور 1403

رئیس جمهور لایحه بودجه ۹۸ را سه شنبه تحویل مجلس می دهد

حسین هاشمی تختی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: طبق برنامه اعلام شده چهارم دی ماه دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری لایحه بودجه سال ۹۸ را با اعمال فرمایشات مقام معظم رهبری تحویل مجلس شورای اسلامی خواهد کرد. این لایحه با محوریت اشتغال و تولید آماده ارائه به مجلس شده است. وی عنوان کرد: […]

430 Views



حسین هاشمی تختی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: طبق برنامه اعلام شده چهارم دی ماه دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری لایحه بودجه سال ۹۸ را با اعمال فرمایشات مقام معظم رهبری تحویل مجلس شورای اسلامی خواهد کرد. این لایحه با محوریت اشتغال و تولید آماده ارائه به مجلس شده است.

وی عنوان کرد: لایحه پس از تقدیم به مجلس با توجه به فصل بندی لایحه به کمیسیون های تخصصی جهت اظهارنظر ارسال خواهد شد و نظرات به کمیسیون تلفیق جهت جمع بندی و ارائه در صحن علنی ارسال می شود.

هاشمی تختی خاطرنشان کرد: دو موضوع مورد توجه جدی نمایندگان هرمزگان در مجلس است اول اینکه درآمد تکلیفی در لایحه بودجه برای استان هرمزگان افزایش نداشته باشد و دوم اینکه سهم هرمزگان از اعتبارات ملی افزایش یابد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: مقام معظم رهبری تاکید داشتند که از سهم صندوق توسعه ملی کمترین برداشت را دولت در لایحه داشته باشد. همچنین تولید و اشتغال موشوعات مهمی است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند و دولت برای اعمال این اصلاحات لایحه بودجه را دوم دی ماه تحویل مجلس خواهد کرد.

لینک منبع

قالب وردپرس