به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاکید بر خانه ماندن بهترین راه برای کاهش تردد های غیر ضروری و همچنین کاهش مراجعه به شعب بانک ملی ایران با بروز رسانی صفحه سوالات متداول در کنار واحد ارتباط مردمی خود (۰۲۱۶۴۱۴۰) پاسخگوی مشتریان خود می باشد.
مشتریان و کاربران گرامی می توانند با مراجعه به این صفحه به آدرس https://bmi.ir/fa/faq/cat-۳ پاسخ های سوالات خود را در بخش های خدمات الکترونیک، تسهیلات، امور حقوقی، ارزی و ریالی دریافت کنند .
بهترین راه برای دسترسی آسان و سریع به پاسخ های ضروری استفاده از خدمات و امکاناتی است که بانک ملی ایران در اختیار مشتریان و کاربران گرامی قرار می دهد. با استفاده از این امکانات در خانه بمانیم و در قطع زنجیره کرونا موثر باشیم.