دومین نشست تلفنی مدیران بانک رفاه با مشتریان برگزار شد
نشست تلفنی مدیران ناحیه 3 بانک رفاه با مشتریان، با هدف بررسی مسائل و مشکلات موجود در محل مرکز پاسخگویی این بانک برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، ناحیه 3 بانک رفاه شامل 15 استان کشور است و در این نشست آقای نادعلی مدیر […]
نشست تلفنی مدیران ناحیه 3 بانک رفاه با مشتریان، با هدف بررسی مسائل و مشکلات موجود در محل مرکز پاسخگویی این بانک برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، ناحیه 3 بانک رفاه شامل 15 استان کشور است و در این نشست آقای نادعلی مدیر امور ناحیه 3 به همراه مدیران استان های آذربایجان شرقی و اصفهان و نیز رئیس اداره عملیات ارزی این بانک با استقبال گسترده مشتریان از ساعت 10 الی 13 پاسخگوی مسائل و موضوعات مطرح شده از سوی مشتریان بودند و راهکارهای لازم را ارائه کردند.
پیش از این مدیران ناحیه تهران پاسخگوی مشتریان بانک بودند و در برنامه های آتی، سایر مدیران حوزه عملیاتی و ستادی بانک رفاه به طور مستقیم و بی واسطه با مشتریان گفت و گو خواهند کرد.
گفتنی است ناحیه سه بانک رفاه شامل استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، کرمانشاه، خوزستان، مرکزی، آذربایجان غربی، اردبیل، قزوین، کردستان، همدان، لرستان، زنجان، البرز، قم و ایلام است.