جمعه 7ام اردیبهشت 1403

درب و پنجره UPVC و مزایای استفاده از آن چیست؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بسیاری از درب و پنجره‌های UPVC و درب‌های دوجداره از ۵۰٪ مواد بازیافت شده پس از مصرف ساخته شده‌اند و آنها را به یک انتخاب پایدار و ایده آل برای پیشرفت در خانه تبدیل می‌کنند. پنجره ماندگار ارائه کننده پنجره دوجداره کرج است. یافتن درهای مناسب UPVC می‌تواند به فضای […]

351 Views


به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بسیاری از درب و پنجره‌های UPVC و درب‌های دوجداره از ۵۰٪ مواد بازیافت شده پس از مصرف ساخته شده‌اند و آنها را به یک انتخاب پایدار و ایده آل برای پیشرفت در خانه تبدیل می‌کنند. پنجره ماندگار ارائه کننده پنجره دوجداره کرج است.

یافتن درهای مناسب UPVC می‌تواند به فضای زندگی شما تازگی ببخشد. ممکن است به دنبال این باشید که اتاق‌های خود را از نور طبیعی بیشتر بهره مند کرده و یک ورودی حیرت انگیز در خانه خود ایجاد کنید. بر اساس اهداف خود می‌توانید ، طیف وسیعی از درب و پنجره‌های UPVC را انتخاب کنید.

UPVC چیست؟

UPVC نوعی پلاستیک و مخفف پلی وینیل کلرید بدون پلاستیک است. همچنین به دلیل سخت بودن و انعطاف پذیری آن به عنوان PVC سفت و سخت شناخته می‌شود. به دلیل مقاوم بودن اغلب برای لوله کشی و قاب‌های پنجره استفاده می‌شود.

چرا UPVC یک ماده خوب برای قاب‌های پنجره است؟

ثابت شده است که UPVC عملکرد عالی، دوام بالا و ماندگاری بالایی دارد و به نگهداری بسیار کمی نیاز دارد و آن را به عنوان یک ماده عالی برای پنجره شما تبدیل می‌کند.

همچنین بازده حرارتی، عایق صدا خوبی محسوب می‌شود و برای بخش‌های فریم بزرگ‌تر، از تقویت کننده فولاد گالوانیزه برای بهبود مقاومت و دوام استفاده می‌شود. می‌توانید اطمینان داشته باشید که حتی در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی پنجره شما به دلیل کیفیت و ماهیت UPVC تولیدی، پیچ نخورده، دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی‌شود. پنجره ماندگار ارائه کننده درب و پنجره دوجداره upvc در کرج است.

مزایای استفاده از UPVC برای قاب‌های پنجره چیست؟

UPVC مزایای بسیاری دارد که باعث می‌شود از مواد مناسب برای قاب‌های پنجره استفاده شود. این ماده با داشتن بالاترین سطح حرارتی و همچنین ماندگاری بالا شناخته شده است.

کم هزینه

UPVC به طور قابل توجهی ارزان‌تر از آلومینیوم و چوب است و مزایای بیشتری را ارائه می‌دهد. بسته به کیفیت و ویژگی‌های پنجره و درب، هزینه‌ها می‌توانند متفاوت باشند اما با انتخاب یک پنجره UPVC می‌توانید قیمت بسیار مناسب‌تری را انتظار داشته باشید.

نگهداری کم

درب و پنجره‌های UPVC به نگهداری بسیار کمی نیاز دارد. برخلاف چوب، به دلیل طبیعت بسیار بادوام مواد هیچ نشانه‌ای از پوسیدگی و یا خسارت مشاهده نخواهید کرد . UPVC همچنین در تهیه عایق صدا بسیار عالی است و مطالعات نشان می‌دهد که می‌تواند نویز خارج را تا ۷۰٪ کاهش دهد.

عملکرد عالی

پنجره‌های UPVC بسیار کارآمد هستند، بنابراین نصب آنها می‌تواند به کاهش هزینه‌های گرمایش کمک کند و فضا را گرم نگه دارد. UPVC به دلیل مقاومت و استحکام، امنیت بالایی را به ارمغان می‌آورد.

آیا پنجره‌ها و درهای UPVC خطرناک هستند؟

UPVC ماده‌ای است که معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرد و توسط ارگان‌ها و سازمانهای مختلف دولتی برای قاب‌های پنجره توصیه می‌شود. در و پنجره‌های UPVC با طیف وسیعی از اعتبارنامه‌ها و جوایز چشمگیر از جمله مارک‌های مختلف BSI ، که تحت آزمایش دقیق کنترل کیفیت قرار گرفته‌اند، آمده اند.

ایمنی مشتریان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به همین دلیل ما اقدامات احتیاطی اضافی را به عنوان یک شرکت آگاه از محیط زیست انجام می‌دهیم و بیش از ۹۵٪ از زباله‌های خود را بازیافت می‌کنیم. پنجره ماندگار ارائه کننده خدمات تعمیر پنجره کرج است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

لینک منبع

قالب وردپرس