یکشنبه 1ام مهر 1403

داده ورزی فرادیس البرز در جمع شرکت های دانش بنیان قرارگرفت

شرکت داده ورزی فرادیس البرز در فهرست رسمی شرکت های دانش بنیان در سایت ریاست جمهوری قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،برگ زرین دیگری به افتخارات شرکت داده ورزی فرادیس البرز افزوده شد. پس از بررسی کارگروه ارزیابی شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان و نظارت بر اجرا، شرکت داده ورزی […]

559 Views



شرکت داده ورزی فرادیس البرز در فهرست رسمی شرکت های دانش بنیان در سایت ریاست جمهوری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،برگ زرین دیگری به افتخارات شرکت داده ورزی فرادیس البرز افزوده شد. پس از بررسی کارگروه ارزیابی شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان و نظارت بر اجرا، شرکت داده ورزی فرادیس البرز به عنوان شرکت دانش بنیان معرفی و نام این شرکت در فهرست رسمی شرکت های دانش بنیان در سایت ریاست جمهوری قرار گرفت.


بر اساس قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها، و به منظور ایجاد بسترهای حمایتی ، شرکت ها بر اساس معیارهایی از جمله هم‌افزايي علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانش‌محور، تحقق اهداف علمي و اقتصادي و تجاری‌سازی نتايج تحقيق و توسعه (شامل طراحي و توليد كالا و خدمات) در حوزه فناوري‌های برتر و با ارزش‌افزوده بالا به ويژه در توليد نرم‌افزارهای مربوط، ارزیابی می شوند.  


شایان ذکر است شرکت های دانش بنیان به سه بخش تولیدی، صنعتی و نوپا تقسیم بندی می شوند که شرکت داده ورزی فرادیس البرز موفق به اخذ مجوز دانش بنیان صنعتی گردید ومحصولات تولیدی این شرکت چه در حوزه سخت افزاری و چه در حوزه نرم افزاری شامل خودپرداز ها و کیوسک های بانکی تولید داخل و سامانه ی مانیتورینگ و همچنین پرداخت خرد این شرکت با نام فراپی به عنوان دانش بنیان موارد تایید قرار گرفت .

لینک منبع

قالب وردپرس