پنج شنبه 6ام اردیبهشت 1403

خرید اجناس و کالاهای آمریکایی را تحریم کنید

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی محمد وحدتی هلان در نطق میان دستور خود اظهار داشت: امروزه افزایش آگاهی و شناخت ملت‌ها از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، باعث رسوایی و خنثی شدن پی در پی توطئه های آمریکا در جهان شده است. دونالد ترامپ جهت خروج از انزوای […]

551 Views



به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی محمد وحدتی هلان در نطق میان دستور خود اظهار داشت: امروزه افزایش آگاهی و شناخت ملت‌ها از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، باعث رسوایی و خنثی شدن پی در پی توطئه های آمریکا در جهان شده است. دونالد ترامپ جهت خروج از انزوای سیاسی و اعاده حیثیت از دست رفته خود به ترفندهای مختلف متوسل شده و با شعار آزادی و حقوق بشر، مردم بیگناه و کودکان معصوم را به کشتن می دهد.

وی افزود: آقای ترامپ سیستم‌های غیرمعقول و غیردیپلماتیک شما نشان می دهد که صلاح خود و مردم آمریکا را تشخیص نمی‌دهید، لذا به شما توصیه می کنم پایبند قوانین و مقررات بین المللی باشید، خود را قیم مردم جهان ندانید، نیروی نظامی و سلاح های خود را از اقصی نقاط جهان به آمریکا برگردانید، از حمایت تروریست‌ها دست بردارید و به اصلاح تشنجات داخلی خود بپردازید و بدانید تا زمانی که توطئه بر علیه جمهوری اسلامی ایران، مسلمانان و مستضعفین جهان را ادامه می دهید خواب راحت برای شما حرام خواهد بود.

این نماینده مجلس ادامه داد: مردم آمریکا برای حفظ عزت خود امروز باید با فشارهای داخلی علیه ترامپ، او را وادار کنند تا سیاست های داخلی و خارجی خود را اصلاح کند، به معاهدات و مقررات بین المللی پایبند باشد، در سیاست تحریم و فشار علیه کشورهای مختلف جهان تجدیدنظر کند وگرنه با عکس العمل شدید دنیا یعنی تحریم آمریکا توسط کشورهای جهان روبرو خواهد شد، برشماست برای آینده خود و آمریکا فکر اساسی کنید.

وحدتی ادامه داد: دولت برای ادامه مقابله با توطئه های آمریکا و اعمال تحریم ها، بدون وقفه دپیلماسی خارجی را فعال کرده و نسبت به تشکیل اتحادیه کشورهای آسیایی با اولویت کشورهای دوست، همسایه و همسو اقدام کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با تشکیل جلساتی با کشورهای اروپایی، مبادلات سیاسی و اقتصادی را گسترش دهید و در ادامه با تاکید بر اجرایی شدن گزینه اولِ روی میز ایران یعنی خارج کردن کامل دلار آمریکا از معادلات اقتصادی، به اجرای گزینه دوم یعنی تحریم خرید اجناس و کالاهای آمریکایی در بین کشورهای موردنظر اقدام کنید.

لینک منبع

قالب وردپرس