یکشنبه 1ام مهر 1403

خدمات حسابداری و امور مالی خود را برون سپاری کنید

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با توجه به بحران ها و برنامه ریزی های مدیران عالی در شرکت ها در این مقاله با نوع کار مدیر مالی ارشد که وظیفه مدیرت پروژه های مالی را شرکتها و موسسات را دارا هستند و نیاز هر مجموعه به انها با توجه به شرایط اقتصادی می پردازیم. شرکت […]

478 Views


به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با توجه به بحران ها و برنامه ریزی های مدیران عالی در شرکت ها در این مقاله با نوع کار مدیر مالی ارشد که وظیفه مدیرت پروژه های مالی را شرکتها و موسسات را دارا هستند و نیاز هر مجموعه به انها با توجه به شرایط اقتصادی می پردازیم. شرکت حسابداری و مشاور مدیریت مدیران محاسب اقتصاد قرن مفتخر بوده که یکی از پیشگامان این امر است.

مزایای برون سپاری خدمات حسابداری، امور مالی و مالیاتی

در ادامه این مقاله از شرکت حسابداری اقتصاد قرن ابتدا به معرفی مدیر ارشد مالی و سپس به مزایای برون سپاری خدمات حسابداری و حسابرسی میپردازیم.

مدیر ارشد مالی چیست؟ (Chief Financial Officer)

یک مامور مالی اصلی (CFO) ارشد اجرایی مسئول مدیریت عملیات مالی یک شرکت است. وظایف CFO شامل ردیابی جریان نقدی و برنامه ریزی مالی و همچنین تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف مالی شرکت و پیشنهاد اقدامات اصلاحی است. CFO شبیه یک خزانه دار یا کنترل کننده است زیرا مسئولیت مدیریت بخش های مالی و حسابداری و اطمینان از اینکه گزارش های مالی شرکت دقیق و به موقع تکمیل می شود.

مامور مالی اصلی یا مدیر مالی یک شرکت کنترل مالی سطح بالا است و همه چیز مربوط به جریان نقدی و برنامه ریزی مالی را مدیریت می کند. گرچه نقش یک مدیر مالی میتواند پاداش دهنده باشد، ملاحظات قانونی وجود دارد که باید به شدت مورد پیگرد قرار گیرد. کارفرمایان مسائل خدمات مالیاتی را برای شرکت هایشان نظارت می کنند. اغلب، CFO موقعیت سوم در یک شرکت است و نقش مهمی در ابتکارات استراتژیک شرکت دارد.

بخش عمده ای از کار CFO

وظایف کنترل

اینها بخشی عقب مانده از کار CFO را تشکیل می دهند. وظایف کنترل، CFO مسئول ارائه و گزارش مالی دقیق و تاریخی مالی شرکتی که برای آن کار می کند، نگهداری می شود. تمام سهامداران این شرکت از جمله سهامداران، تحلیلگران، اعتباردهندگان، کارمندان و سایر اعضای مدیریت متکی بر دقت و صحت این اطلاعات هستند. لازم است اطلاعاتی که توسط CFO گزارش شده دقیق باشد زیرا بسیاری از تصمیمات بر اساس آن است.

استراتژی اقتصادی و پیش بینی

نه تنها CFO مسئول وضعیت مالی گذشته و حال شرکت است، بلکه بخشی جدایی ناپذیر از آینده مالی شرکت است. CFO باید بتواند شناسایی و گزارش دهد که چه بخش هایی از یک شرکت کارآمدتر است و چگونه شرکت می تواند بر روی این اطلاعات سرمایه گذاری کند.

به عنوان مثال، CFO یک تولید کننده خودرو باید بتواند به طور دقیق مشخص کند که کدام مدل بیشترین پول را برای شرکت می سازد و چگونه این اطلاعات برای شرکت در آینده بهتر می شود. این جنبه از وظایف CFO همچنین شامل پیش بینی اقتصادی و مدل سازی است – به عبارت دیگر، تلاش برای پیش بینی (با توجه به چندین سناریو) بهترین راه برای اطمینان از موفقیت شرکت در آینده است.

* شما باید کارهای مهمتری در تجارت و مدیریت خود انجام دهید تا کسب و کار خود را رونق و توسعه دهید. ثبت و نگهداری حسابهای خود را به ما بسپارید تا ما بر اساس استاندارهای حسابداری آنها را ثبت کنیم. سپس شما می توانید به لذت بردن از کسب و کار خود، سود و توسعه فعالیت و بهبود وضعیت شغل خود بیشتر فکر کنید.

* قوانین مالیاتی، بیمه ای بسیار پیچیده و چالشی هستند و شما را سردرگم و نگران می کنند. ما حق و حقوق مالیاتی شما را حفظ خواهیم کرد و در تمام مسیرهای مالیاتی کنار شما خواهیم ماند تا بهترین نتیجه حاصل شده از رسیدگی مالیاتی خود را داشته باشید.

* شرکت های در حال توسعه به نقطه ای می رسند که نیازمند راهنمایی های حرفه ای در حوزه مالی و مالیاتی هستند، اما به خدمت گرفتن یک مدیر مالی ارشد تمام وقت برای برخی کسب و کارها هزینه سنگینی در پی دارد . خدمات CFO Chief Financial Officer ) ) شرکت حسابداری و حسابرسی مدیران محاسب اقتصاد قرن به شما امکان می دهد که این مزایا را بر اساس موارد مورد نیاز به دست آورید. ما با تهیه گزارشات مالی و مالیاتی به شما کمک می کنیم تا شاخص های عملکرد کلیدی را افزایش دهید، هزینه های سربار اضافی غیر ضروری را بر حذف و مراکز سود جدیدی را کشف کنید. اگر تا به حال به دلیل هزینه های بالای استخدام یک نیروی ثابت از مزایای گزارشات و تحلیلهای مالی محروم بوده اید. خدمات نیمه وقت CFO ( Chief Financial Officer ) یک راه حل مناسب برای شما می باشد.

* درصورتی که شما یک استارتاپی هستید یا به تازگی کسب و کاری راه اندازی کرده اید و امکان نصب و راه اندازی یک سیستم حسابداری را ندارید. ما کاملترین سیستم مورد نیاز شما را تهیه و حسابهای شما را ثبت و نگهداری می کنیم، روزانه از آن بک آپ تهیه می کنیم و هر وقت که نیاز داشتید فایل بک آپ را به شما تحویل می دهیم. این خدمات هیچ هزینه اضافه ای برای شما به همراه ندارد. ما تضمین می کنیم اطلاعات مالی شما از امنیت کافی بر خوردار می باشد.

* مذاکره با ممیزان مالیاتی و حسابرسان (بازرسین) دولتی دلهره آور و نگران کننده است. ارائه اطلاعات اشتباه و عدم درک مفاهیم فنی ممکن است برای شما هزینه های مالی جبران ناپذیری بتراشد. کارشناسان ما به شما در ارائه اسناد مالی به ممیزان و حسابرسان کمک می کند.

* با سپردن امور حسابداری به ما، حفاظت از اطلاعات حقوق و دستمزد، صورتهای مالی و سایر اطلاعات محرمانه تقویت می شود زیرا اطلاعات مالی کسب و کار شما در مکان دیگری ثبت، نگهداری و پردازش می شود و مواجه شدن تصادفی کارکنان با اطلاعات محرمانه را ناممکن می سازد. داده ها هر روز پشتیبان گیری شده و با خیال راحت ذخیره می شوند.

* برون سپاری امور مالی CFO ( Chief Financial Officer ) برای شما مقرون به صرفه است و کاهش هزینه ها را در پی دارد.

* نظارت دقیق بر اسناد حسابداری و اطلاعات کامل کارشناسان مالی اقتصاد قرن از قوانین مالیاتی و بیمه ای و بهره مندی ما از مشاوران ارشد این اطمینان را بوجود می آورد که اظهارنامه های مالیاتی و گزارش ها به صورت صحیح ارائه می شوند و شما مالیات اضافه پرداخت نخواهید کرد و مشمول جرایم نخواهید شد.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

لینک منبع

قالب وردپرس