چهارشنبه 5ام اردیبهشت 1403

حیات علم به نقد است و عدم نقد به منزله ظلم به علم و علما است

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین معلمی گفت:حیات علم به نقد است و عدم نقد به منزله ظلم به علم و علما است و گروه های علمی باید به این سمت وسو حرکت کنند. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حسن معلمی دبیر مجمع عالی حکمت اسلامی امشب در […]

1478 Views


حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین معلمی گفت:حیات علم به نقد است و عدم نقد به منزله ظلم به علم و علما است و گروه های علمی باید به این سمت وسو حرکت کنند.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حسن معلمی دبیر مجمع عالی حکمت اسلامی امشب در هفدهمین گردهمایی اعضای مجمع عالی حکمت اسلامی و نهمین گردهمایی اساتید علوم عقلی که در این مجمع در قم برگزار شد،بیان داشت: کار اصلی مجمع را اساتید عهده دار هستند.

وی تصریح کرد: همان طور که می دانید مجمع شامل گروه های علمی، کلاس های کوتاه مدت و بلندمدت، مشاوره های علمی، کتابخانه علوم عقلی، اجلال از بزرگان و احیای آثار بزرگان و دیگر بخش های این چنین است.

دبیر مجمع عالی حکمت اسلامی گفت: مجمع عالی حکمت، نمی خواهد موسسه ای در عرض مؤسسات علمی دیگر باشد، بلکه می خواهد محل تجمع اساتید و گروه های علمی باشد.

وی افزود: گروه های علمی هسته اصلی مجمع عالی حکمت به شمار می روند و می توان ادعا کرد که بخش های دیگر مجمع از این بخش شروع می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی ابراز داشت: درواقع اگر مشاوره در حوزه های علمی صحیح ساماندهی شود بسیاری از مشکلات طلاب اصلاح خواهد شد.

وی اظهار داشت: اساتید در گروه های علمی بررسی کنند که در جامعه امروزی و حوزه چه نیازی وجود دارد و همین هدایت ها و توضیحات می توانند ک

لینک منبع

قالب وردپرس