جمعه 7ام اردیبهشت 1403

حضور احمدیان در بیمه ملت منتفی شد/فردجایگزین هنوز انتخاب نشده است

یک مقام مسئول در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه حضور امین احمدیان به عنوان مدیرعامل بیمه ملت منتفی شده است، گفت: وی خود رسماً اعلام کرده که گزینه مدیرعاملی بیمه ملت نیست. وی افزود: بیمه ملت سهامدارانی دارد که از جمله آنها بانک مهر اقتصاد و گروه خودروسازی بهمن هستند وسهامداران باید در […]

348 Views



یک مقام مسئول در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه حضور امین احمدیان به عنوان مدیرعامل بیمه ملت منتفی شده است، گفت: وی خود رسماً اعلام کرده که گزینه مدیرعاملی بیمه ملت نیست.

وی افزود: بیمه ملت سهامدارانی دارد که از جمله آنها بانک مهر اقتصاد و گروه خودروسازی بهمن هستند وسهامداران باید در مورد مدیرعامل جدید تصمیم بگیرند.

این مقام مسئول در صنعت بیمه گفت: هنوز گزینه مدیرعاملی مشخص نشده است و آقای احمدیان نیز گزینه‌ای برای جایگزینی در سمت مدیرعاملی نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، برخی منابع خبری اعلام کردند با برکناری «نظر علی صلاحی نژاد»، گویا قرار است امین احمدیان که هم اکنون معاون بازاریابی و فروش بیمه ملت است، به عنوان سرپرست بیمه ملت منصوب شود.

امین احمدیان، همسر بهاره هدایت از متهمان امنیتی فتنه ۸۸ است که سابقه چندین سال سابقه زندانی شدن دارد؛ احمدیان در مواضع همسرش با وی همراه بود و بارها در همین زمینه با رسانه‌های ضدانقلاب و معاند مصاحبه کرد.

این جابجایی در یکی از زیرمجموعه‌های صندوق بازنشستگی کشوری در آستانه انتخابات مجلس تأمل برانگیز است.

محمود طهماسبی، مدیرعامل هلدینگ بانک، بیمه و سهام صندوق بازنشستگی کشوری نیز ساعاتی قبل به خبرنگار مهر گفت: هنوز جانشینی برای مدیرعامل قبلی انتخاب نشده است.

لینک منبع

قالب وردپرس