یکشنبه 1ام مهر 1403

جوانان روانسری 264 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند

ایرنا – فرماندار روانسر گفت: یک هزار و 22 جوان روانسری بیش از 234 میلیارد و 521 میلیون ریال تسهیلات در نیمه اول سال جاری دریافت کردند. – به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حسین ویسمرادی روز دوشنبه در نشست ستاد ساماندهی جوانان که در فرمانداری روانسر برگزار شد افزود: 215 فقره وام […]

518 Views


ایرنا – فرماندار روانسر گفت: یک هزار و 22 جوان روانسری بیش از 234 میلیارد و 521 میلیون ریال تسهیلات در نیمه اول سال جاری دریافت کردند.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حسین ویسمرادی روز دوشنبه در نشست ستاد ساماندهی جوانان که در فرمانداری روانسر برگزار شد افزود: 215 فقره وام ازدواج به مبلغ 32 میلیارد و 300 میلیون ریال ، 99 فقره وام اشتغالزایی به مبلغ 72 میلیارد و 996 میلیون ریال ، 518 فقره وام مسکن به ارزش 122 میلیارد و 975 میلیون ریال و 190 فقره وام ضروری به مبلغ 36 میلیارد و 250 ریال پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: در همین مدت 181 مورد ازدواج در این شهرستان ثبت شده است.

فرماندار روانسر با انتقاد از عدم دعوت از جوانان و نوجوانان نخبه و فعال این شهرستان تصریح کرد: ستاد ساماندهی جوانان نیازمند دبیرخانه فعال و پویا است که بتواند همه مسائل مهم شهرستان به ویژه حوزه اجتماعی را به خوبی رصد کند.

ویسمرادی اظهار داشت : بهره گیری از پتانسیل های جوانان مانع از گسترش انحراف ها و ناهنجاری های اجتماعی می شود و از توانایی ها و اراده و خلاقیت آنان به ویژه در مسایل فرهنگ سازی و حقوق شهروندی بهره بگیریم.

ویسمرادی ادامه داد: ازدواج ، اشتغال و آسیب های اجتماعی مهمترین دغدغه های قشر جوان و خانواده های آنان است که باید به آنها توجه ویژه داشته باشیم.

شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

کلید واژه ها: میلیارد – جوانان – جوان – اجتماعی – ازدواج – آسیب های اجتماعی – تسهیلات – مبلغ – اشتغال – حقوق شهروندی – ایرنا – وام ازدواج – فرمانداری – کرمانشاه – نوجوانان – وام مسکن – خانواده – خلاقیت – دوشنبه – انتقاد – برگزار – فرهنگ – گزارش – جمعیت – حقوق – مسکن – شمال – نخبه

لینک منبع

قالب وردپرس